  • 1. Data: 2016-02-12 13:02:17
    Temat: Kamera IP
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Taki plan mam, aby zrobić sobie Time Lapse z budowy domu i jednocześnie
    mieć podgląd na budowę via net (3/4G). Ma być oczywiście pogodoodporna,
    robić TL, mieć wbudowany modem (ew. możliwość podłączenia zewnetrznego
    modemu 3/4G i tu chyba wystarczy WiFi i modem 3/4G z WiFi?), no i w nocy
    żeby cokolwiek widziała. Rozdzielczość min. HD. Nie musi być "ruchoma".

    Ktoś może polecić jakąś sensowną kamerę?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2016-02-13 07:50:45
    Temat: Re: Kamera IP
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 12 lutego 2016 13:01:40 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > żeby cokolwiek widziała. Rozdzielczość min. HD. Nie musi być "ruchoma".
    >
    > Ktoś może polecić jakąś sensowną kamerę?

    w kategrii "cos taniego" nic nie znalazłem. Mam raspberry pi +kamera. Jest wersja
    kamery nocnej do tego. Ale trzeba rzezbic.

    b.

  • 3. Data: 2016-02-13 08:31:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.02.2016 o 07:50, Budyń pisze:

    > w kategrii "cos taniego" nic nie znalazłem. Mam raspberry pi +kamera. Jest wersja
    kamery nocnej do tego. Ale trzeba rzezbic.

    > b.

    ja to osiągnąłem tak: kamera ip hd bez wifi 19 usd. modem... Ja mam lte,
    ale zwykły kupisz za 5 dych? Laptop z rozbitym ekranem - 60zł. Całość
    realizuje cele które chcesz osiągnąć.
    teraz zdecyduj czy chcesz tanio, czy kmera, wifi, modem, router, dysk
    sieciowy(microsd) ma być w jednej obudowe.
    ToMasz

    Ps moim zdaniem wifi w kamerach które mają zasilanie kablem - to
    pomyłka. szczególnie jak stoją lata całe w jednej lokalizacji

  • 4. Data: 2016-02-13 09:41:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Myjk pisze tak:

> [...]
    > widziała. Rozdzielczość min. HD. Nie musi być "ruchoma".
    >
    > Ktoś może polecić jakąś sensowną kamerę?

    Nie mogę zwalczyć w sobie ciekawości :) gdzie będzie powieszona żeby
    objąć dom i skąd zasilana. Czy będzie miała podtrzymanie?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-02-13 11:52:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Feb 2016 09:41:00 +0100, PiteR

    > Nie mogę zwalczyć w sobie ciekawości :) gdzie będzie powieszona żeby
    > objąć dom i skąd zasilana. Czy będzie miała podtrzymanie?

    Mam na działce dom "na kurzej łapce", otrzymany w spadku od wuja żony.
    Docelowo ma być to przytułek dla ekip budowlanych wszelakich -- zresztą
    przez te parę lat stania też był dla ekip wuja pracujących w okolicach,
    stąd jest tam prąd, nawet ciepła woda z kanalizą. Będę go musiał
    zdewastować jakoś pod koniec, a tuż przed wykoananiem wymiennika poziomego
    do PC.

    --
    Pozdor
    Myjk