  • 1. Data: 2020-08-18 11:09:32
    Temat: Kapiąca deszczownica prysznicowa
    Od: abs <a...@g...com>

    Mam w prysznicu tradycyjną słuchawkę i deszczownicę. Ma to już ładnych
    parę lat. Od jakiegoś czasu podczas używania słuchawki, z deszczownicy
    kapie woda. Jest tych kropel coraz więcej i robi się irytujące. Pomaga
    na chwilę skorygowanie jej pozycji poziomej ale tylko na chwilę. Czy
    jest to jakiś znany i łatwo korygowalny w świecie
    hydrauliczno-bateriowym problem? Podejrzewam, że przyczyna tkwi w tym
    ustrojstwie:
    https://www.omnires.pl/oferta/baterie_%C5%82azienkow
    e/omnires/murray/murray_mu6135/
    Rozkręciłbym dziada ale trochę się boję, że w ogóle pozbawię się
    przysznica do czasu znalezienia i przybycia fachowca. Jakieś podpowiedzi
    w zakresie usuwania tego typu usterki?

  • 2. Data: 2020-08-18 19:34:47
    Temat: Re: Kapiąca deszczownica prysznicowa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:90557387-83c0-4d80-84e1-ac21e9e4d4dfo@googlegr
    oups.com>
    user abs pisze tak:

> [...]
    > ładnych parę lat. Od jakiegoś czasu podczas używania słuchawki, z
    > deszczownicy kapie woda. Jest tych kropel coraz więcej i robi się

    Parasol.

> [...]
    > tylko na chwilę. Czy jest to jakiś znany i łatwo korygowalny w
    > świecie hydrauliczno-bateriowym problem? Podejrzewam, że przyczyna

    U mnie w domu dopóki ja żyje nie będzie miksera

    > ogóle pozbawię się przysznica do czasu znalezienia i przybycia
    > fachowca. Jakieś podpowiedzi w zakresie usuwania tego typu
    > usterki?

    trójnik na wyjściu na deszczownicę z małą rurką fi 5 do odpływu.
    Zaden przeciek wtedy niestraszny.

    Gospodyni się wymknęło, że zmieniłaby wanne na kabinę.
    Zagroziłem, że natychmiast się wyprowadzam ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 3. Data: 2020-08-21 17:25:27
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.08.2020 11:09, abs wrote:
> [...]
    > Rozkręciłbym dziada ale trochę się boję, że w ogóle pozbawię się
    > przysznica do czasu znalezienia i przybycia fachowca. Jakieś podpowiedzi

    Ale ty jesteś mężczyzna czy kto, że boisz się rozebrać i zobaczyć jaka
    tam siedzi głowica?
    Przecież głowicę wymienia się samodzielnie. Są setki filmów na YT.
    Rozbierz żeby widzieć co tam siedzi. Zrobisz zdjęcia i zamówisz taką samą.

  • 4. Data: 2020-08-21 17:53:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Ale ty jesteś mężczyzna czy kto, że boisz się rozebrać
    > i zobaczyć jaka tam siedzi głowica?

    Może wstydliwy jest? Hmm... głowica... tyz piknie, ale
    u nas na to inaczej mówią.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2020-08-21 18:47:25
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.08.2020 17:53, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Może wstydliwy jest? Hmm... głowica... tyz piknie, ale
    > u nas na to inaczej mówią.

    Te wbudowane, podtynkowe baterie mają głowiczki mieszające fajnie
    wymieniane od przodu. Trzeba tylko zdjąć przód.

  • 6. Data: 2020-08-22 13:27:27
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    piątek, 21 sierpnia 2020 o 18:47:27 UTC+2 KIKI napisał(a):

    Może źle kojarzę ale też mam (miałem) deszczownicę. Regularnie
    ją czyściłem odkamieniaczem działa do tej pory. U mnie były takie
    maleńkie gumki, które właśnie miały za zadanie niedopuszczać do
    kapania. Może te gumki się zużyły. Na to chyba nie ma sposobu.
    K.

  • 7. Data: 2020-08-23 23:52:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.08.2020 13:27, Kadar Oszmanski wrote:
> [...]
    > maleńkie gumki, które właśnie miały za zadanie niedopuszczać do
    > kapania. Może te gumki się zużyły. Na to chyba nie ma sposobu.

    Gumki na samej deszczownicy to żeby kamień się nie zbierał. Jak tryska
    źle to ręką po nich jedziesz i kamień wypada.

    A jak popuszcza to się głowica ceramiczna kończy. Trzeba ją samemu
    wykręcić i wkręcić nową.