  • 1. Data: 2009-04-12 20:23:19
    Temat: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
    Od: "Barbara K." <s...@w...pl>

    Witajcie,
    Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zapytam.
    Dawno temu używało się u mnie w domu do sprzątania urządzenia o nazwie
    "Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
    Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.
    Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
    jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?
    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 2. Data: 2009-04-12 20:49:18
    Temat: Re: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Barbara K." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
    > jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?

    http://www.ceneo.pl/914737
    http://sklep.pilartech.pl/index.php?option=com_virtu
    emart&page=shop.browse&category_id=62&Itemid=26
    http://www.vileda.pl/szczotki_elektryczne.php?pro=14
    1

    W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

  • 3. Data: 2009-04-12 21:45:53
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

> [...]
    1

    > W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

    Dawna ręczna szczotka "Kaśka" nazywa się teraz "Jasia". Kosztuje ok.50 zł.
    Poszukaj na Google albo na Allegro - na przyklad:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&c
    ategory=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&
    order=p
    lub krócej:
    http://tinyurl.com/cm4arq

    JBP

  • 4. Data: 2009-04-13 09:59:17
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 12 Kwi, 22:23, "Barbara K." wrote:
> [...]
    > "Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
    > Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.

    Dzisiaj są już bardziej "ekonomiczne";p
    Włączasz, wychodzisz z domu, a ona pracuje;)
    http://www.youtube.com/watch?v=6NpNOt3oW8E&feature=r
    elated

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 5. Data: 2009-04-13 16:49:12
    Od: "Barbara K." <s...@w...pl>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&c
    ategory=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&

    Dzięki wielkie.
    Pozdrawiam
    Barbara

  • 6. Data: 2009-04-13 16:49:43
    Od: "Barbara K." <s...@w...pl>

    > W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

    Chodziło mi własnie o ręczną.
    Dzieki i pozdrawiam
    Barbara