  • 1. Data: 2009-11-12 10:23:56
    Temat: Kiedy odpalać funkcję przeciw zamarzaniu?
    Od: "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć,
    jest taka aura i tak często jest ktoś w domu, że ogrzewanie kominkiem
    wystarcza z nawiązką. Ale mam pytanie, czy nawet jeśli temperatura w domu jest
    odpowiednia przy ogrzewaniu kominkiem (22-23 stopnie) muszę w końcu włączyć
    piec CO, przynajmniej na funkcję przeciw zamarzaniu? Ściany/podłogi są ciepłe,
    więc nawet przy niedużym mrozie chyba nie ma sensu? Bo po co jest ta funkcja?

  • 2. Data: 2009-11-12 21:21:55
    Temat: Re: Kiedy odpalać funkcję przeciw zamarzaniu?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > więc nawet przy niedużym mrozie chyba nie ma sensu? Bo po co jest ta funkcja?

    Dla domków letniskowych albo budynków gospodarczych ogrzewanych od czasu do czasu.

  • 3. Data: 2009-11-13 09:14:26
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl>

    Więc rozumiem, że jeśli kominek ogrzewa mi dom CO nie muszę włączać?

  • 4. Data: 2009-11-13 21:13:20
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "wk" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Więc rozumiem, że jeśli kominek ogrzewa mi dom CO nie muszę włączać?

    Warto raz na miesiąc puścić pompkę żeby się nie zakamieniła na łożyskach. I tyle.

  • 5. Data: 2009-11-13 21:43:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wk" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Warto raz na miesiąc puścić pompkę żeby się nie zakamieniła na łożyskach.
    > I tyle.

    Takie cos kociol sam robi, nawet latem - dlatego powinien byc "pod pradem".