  • 1. Data: 2009-11-11 14:02:38
    Temat: jak położyć stiuk nastepna warstwę na wosku?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    połozyłem juz wosk ale teraz widze niedociągnięcia i chciałem poprawić
    nastepna warstwą stiuku
    da sie to jakoś zrobić?

  • 2. Data: 2009-11-11 18:04:51
    Temat: Re: jak położyć stiuk nastepna warstwę na wosku?
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > połozyłem juz wosk ale teraz widze niedociągnięcia i chciałem poprawić
    > nastepna warstwą stiuku
    > da sie to jakoś zrobić?

    Nie wiem ile warstw wosku położyłeś i jakimi materiałami operujesz, ale:
    lekko zmatuj całość drobną kostką ścierną lub papierem 500. Przemyj
    delikatnie wodą z detergentem. Po wyschnięciu nakładaj następną wartstwę.
    Jeśli masz taką możliwość to wykonaj najpierw te czynności na małej
    powierzchni (np.za meblami).