  • 1. Data: 2009-11-11 15:37:40
    Temat: gruz kafelkowy
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    Nadaje sie do czegos gruz ze zbitych kafelek. Takie pozno prl-owskie, szkliwione.
    bede kul tego kilkanascie m2 wiec ilosc bedzie zdrowa, dotchczas tynki po zbiciu
    wysypane na kupke sie ladnie kruszyly i nadawaly sie na "piasek uzytkowy". Ale
    kafelki to nie wiem czy na jakas podsypke sie nadaja. Takie razem z tynkiem
    cementowym.

    Btw. drobne cegły oprócz reuzycia na co się nadają? wyczytalem ze nie na podklad
    dla kostki brukowej, ale czy podsypanie pod scierzke kamienną w ogrodzie tez
    bedzie kiepskim zastosowaniem cegieł?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2009-11-11 16:04:07
    Temat: Re: gruz kafelkowy
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Weź to wywal. Jak gdziekolwiek wysypiesz, to po latach ktoś będzie klął a
    może też się nieźle skaleczyć.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-11-11 18:29:14
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Nadaje sie do czegos gruz ze zbitych kafelek.

    nie wiem czy z kafelek, ale może...
    ja wszystko wwalam do betonu na podmurówkę płotu, oczywiście z
    rozsądkiem i raczej w podziemną część

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2009-11-11 21:29:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale kafelki to nie wiem czy na jakas podsypke sie nadaja.
    > Takie razem z tynkiem cementowym.

    ja bym tego nigdzie luzem nie dawal, co najwyzej wrzuc w jakas zaprawe
    jezeli bedziesz cos wylewal

  • 5. Data: 2009-11-12 09:03:49
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > ja wszystko wwalam do betonu na podmurówkę płotu, oczywiście z
    > rozsądkiem i raczej w podziemną część

    Kafelki, cegły i wszelki czerwony gruz można dać najwyżej pod beton
    jako podsypkę. Dodanie tego do betonu to niestety zafundowanie sobie
    pękania tegoż betonu po zimie. Czerwone niestety pije wodę, a potem
    po zamarznięciu rozsadza...

    J. (i skuwany z tego powodu taras w domku letniskowym u rodziców)