  • 1. Data: 2010-09-30 21:47:34
    Temat: Kłaść styropian w deszcz czy czekać
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Ekipa ma przyjść za kilkanaście dni i ocieplać ściany na zewnątrz. Nie
    wiem czy im odmówić, czy kłaść. Jak zrezygnuję to bedzie awantura i
    pewnie będą domagać się jakiejś kasy. Jak zdecyduję się kłaść to będę
    się dręczył czy dobrze robię.
    Nawet jak trafi się kilka dni względnej pogody to ściany i tak będą
    mokre. Czym to grozi? Czy ściana wyschnie do wewnątrz budynku (od
    środka są tynki wapienno-cementowe)? A co jeśli w trakcie roboty
    będzie jak teraz padać sześć razy dziennie? Boję sie tego. Czy ktos to
    przerabaiał?
    Na domiar złego przed chwilą budynek dostał sporą dawkę wilgoci w
    postaci wylewek.
    Ściana jest 1w z betonu komórkowego 24 cm, dom z poddaszem użytkowym,
    ale nie ma jeszcze wełny na dachu, więc pewien przepływ powietrza
    jest.
    Adam

  • 2. Data: 2010-10-01 04:18:37
    Temat: Re: Kłaść styropian w deszcz czy czekać
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > wiem czy im odmówić, czy kłaść. Jak zrezygnuję to bedzie awantura i
    > pewnie będą domagać się jakiejś kasy. Jak zdecyduję się kłaść to będę

    po pierwsze to solidna ekipa będzie robiła tylko wtedy gdy uzna że można
    kłaść. Po drugie ekipy (znane mi) tak kalkuluja biznes że uwzględniają
    chwilowe przestoje ze względu na pogodę.

    jak jest lekka mżawka to styropian można kłaść, jak sie postawi rusztowania
    to solidna ekipa ma plandeki i zasłania sobie sciany i robi robotę, bardziej
    jednak od deszczu obawiałbym sie temperatur które mamy przy czym samo
    klejeni do sciany to pryszcz bo styropian zaizoluje warstwe klju, ale
    powstaje pytanie jak sie zachowa klej kórym bedzie styropian siatkowany.

  • 3. Data: 2010-10-01 06:17:33
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Poszukaj jakiejś normy mówiącej o tym i każ wykonawcy ją zastosować.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-10-01 09:06:22
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > powstaje pytanie jak sie zachowa klej kórym bedzie styropian siatkowany.

    Tak i to jest bardzo istotne.

  • 5. Data: 2010-10-01 09:06:55
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adam" <a...@g...pl> wrote in message
    > Ekipa ma przyjść za kilkanaście dni i ocieplać ściany na zewnątrz. Nie
    > wiem czy im odmówić, czy kłaść. Jak zrezygnuję to bedzie awantura i

    Pamiętaj żeby kładli klej obwodowo, a nie tylko na placki.