  • 1. Data: 2010-09-30 16:39:23
    Temat: fliziarz i układanie płytek
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam! Fliziarz b. szybko ułożył płytki podłogowe i okazało się, że nie zwrócił
    uwagi na oznaczenia i wzory. Powinien wychodzić odpowiedni wzorek, a jemu wyszło
    różnie: raz bez wzorku, raz część wzorku i znowu inaczej...
    Nie przyjmuje reklamacji, tłumacząc, że nie daliśmy mu instrukcji i dlatego
    położył jak leciało. Miał tak prawo zrobić? W końcu nie pytał nas o słowo i nie
    wiedzieliśmy, że już to będzie robił.

    Czy fliziarz powinien rozpoznawać płytki, proponować układ i dopiero potem
    układać?

  • 2. Data: 2010-09-30 20:29:18
    Temat: Re: fliziarz i układanie płytek
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:
> [...]
    > nas o słowo i nie wiedzieliśmy, że już to będzie robił.
    >
    > Czy fliziarz powinien rozpoznawać płytki, proponować układ i dopiero

    imho tak...

    chyba, że to chłop od pługa co robi za fistaszki a wy mieliście świadomość,
    że zatrudniacie idiotę.

    wtedy trzeba było na nim stać i mu każdą płytkę paluszkiem wskazywać,
    mierzyc poziomica itd...

  • 3. Data: 2010-09-30 21:30:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 22:29:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > wtedy trzeba było na nim stać i mu każdą płytkę paluszkiem wskazywać,
    > mierzyc poziomica itd...

    Jak można mierzyć płytki linia na mapie?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2010-10-01 09:09:06
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > chyba, że to chłop od pługa co robi za fistaszki a wy mieliście
    > świadomość, że zatrudniacie idiotę.

    Dokładnie hehehe. Nie można spuścić takiego z oczu i trzeba samemu
    przewidzieć co zrobi :-)
    Teraz to już po zawodach. jak zapłacone to mają już pozamiatane, reklamacji
    niet :-)

  • 5. Data: 2010-10-01 19:52:46
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Wrz, 18:39, "Maxi" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wiedzieliśmy, że już to będzie robił.
    >
    > Czy fliziarz powinien rozpoznawać płytki, proponować układ i dopiero potem

    Jesli to fliziarz to powinien sam zalapac ze plytki sa wzorzyste.
    Jesli to byl "fliziarz" jak to ktos nazwal "chlop od pluga" to sie nie
    dziwie ze zrobil jak zrobil. W koncu nie dla siebie.

    Mozesz sie z nim klocic. Jak chcesz miec ladna podloge to rwij plytki
    i niech uklada od nowa, za darmo. Koszt plytek stracony, no chyba ze
    zaplacisz paragonami...

  • 6. Data: 2010-10-01 20:24:27
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-09-30 18:39, Maxi pisze:
> [...]
    > wiedzieliśmy, że już to będzie robił.
    >
    > Czy fliziarz powinien rozpoznawać płytki, proponować układ i dopiero potem

    Nie możesz wymagać od niego czegoś na co się nie umawialiście, na co nie
    było umowy. Sam byłbym wku*wiony ale można mieć pretensję tylko do
    siebie, że nie dało się konkretnych wytycznych.

    --
    Filip.

  • 7. Data: 2010-10-01 20:49:52
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 30.09.2010 18:39, Maxi pisze:
> [...]
    > wiedzieliśmy, że już to będzie robił.
    >
    > Czy fliziarz powinien rozpoznawać płytki, proponować układ i dopiero potem

    Toc to jakis idiota musi byc :)
    Jesli to nie duza robota to kopnad w d... bez kasy i przebolec strate.
    Jak wieksza to domagac sie naprawy. Jak glupi to niech placi. Czemu Ty
    masz ponosic koszty? Mechanikowi przy samochodzie tez mowisz, ktora
    strona ma lozysko zalozyc? ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2010-10-01 21:16:18
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Nie możesz wymagać od niego czegoś na co się nie umawialiście, na co nie
    > było umowy. Sam byłbym wku*wiony ale można mieć pretensję tylko do siebie,
    > że nie dało się konkretnych wytycznych.

    Wiesz... trochę trudno dawać instrukcję dotyczącą rzeczy oczywistych. To, że
    płutki się klei tym emaliowanym na wierzch, a nie do ściany tez mu miał
    mówić? Albo że te duże worki z szarym to klej, a te małe z kolorowym to
    fuga, nie na odwrót? Glazurnik mający choć odrobine pomyslunku powinien sam
    zauważyć, że jest coś takiego, jak wzór na płytkach i zastanowić się, czy
    tego się jakoś nie układa z głową. A nawet jesli mu sie to nijak nie
    łączyło, to warto było spytać inwestora, czy nie ma swojej wizji ułożenia.

    Kiedy u mnie w kuchni glazurnik (nie fliziarz, on był z centralnej Polski)
    kleił dekory z motywem liścia, pytał nie tylko gdzie je dac, ale nawet w
    którą stronę mają być te listki zwrócone.

    J.

  • 9. Data: 2010-10-01 21:21:47
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 01.10.2010 23:16, Jarek P. pisze:
    > To, że płutki się klei tym emaliowanym na wierzch, a nie do ściany tez
    > mu miał mówić?

    O kurcze. To juz wiem czemu u mnie plytki tak beznadziejnie wygladaja!

    ;)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2010-10-01 21:51:12
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-10-01 23:16, Jarek P. pisze:

> [...]
    > płytkach i zastanowić się, czy tego się jakoś nie układa z głową. A
    > nawet jesli mu sie to nijak nie łączyło, to warto było spytać inwestora,

    Akurat strona płytki jest dość oczywista, ale wzór nie. Może miał inną
    wizję artystyczna? Tego nie wiemy, nie wiemy także czy wzór wątkotwórcy
    był 'oczywisty' i nie wiemy, na co się umawiali i jak miały być terminy
    ustalone.

    --
    Filip.