  • 11. Data: 2022-09-06 15:35:13
    Temat: Re: Klin piasty-wału w kosiarce
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 5 September 2022 at 14:18:37 UTC+2, m4rkiz wrote:
    bełkot reklamowy, bardzo niebezpieczny

    gdy wstawi nieprawidłowego klina i kosiarka się zablokuje, to mu ją wyrwie z rąk i
    nóż moze pociąć noge na kwałki
    \
    Ten klin pelni funkcję zabezpieczającą czyli bezpiecznika przeciążeniowego

  • 12. Data: 2022-09-06 22:46:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 września 2022 o 15:35:15 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > \
    > Ten klin pelni funkcję zabezpieczającą czyli bezpiecznika przeciążeniowego
    Wygląda na to że twój stary najpierw walnął klina a potem mu guma pękła.

  • 13. Data: 2022-09-07 08:16:00
    Temat: Re: zenus kapelinder - ukryta opcja sowiecka
    Od: Runt(R) <i...@k...org>

    /.../
    > Wygląda na to że twój stary najpierw walnął klina a potem mu guma pękła.

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko
    składy broni i pasy startowe. Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś
    obszarze chcą stworzyć własne państwo. I są przesłanki że mogą sobie
    poradzić. To należy dać im taka możliwość a nie wysyłać na nich wojsko
    żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało
    krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według
    ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to
    powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali
    zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji? Ukraina to sztuczny twór. Po
    chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i Polsce PKB na obywatela widać że
    nie jest zdolna do samodzielnego istnienia. Przekreciarze rozkradajacy
    Ukrainę na prezydenta postawili klauna i artystę kabaretowego. I co ten
    klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie
    mógł wyjechać bo zabraknie mięsa armatniego broniącego majątków
    oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale akurat w tym przypadku co jest
    jestem za Rosja."

    i pamiętaj.... ;-)))))))

    --
    Runt ??