  • 1. Data: 2009-10-08 11:59:12
    Temat: Klinkier na komin
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    czy kominy trzeba murować z pełnej cegły klinkierowej czy moze byc
    dziurawka.
    Fachowiec twierdzi, że pełnej wiatr nie przewróci a z dziurawka róznie bywa.

  • 2. Data: 2009-10-08 13:02:02
    Temat: Re: Klinkier na komin
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Piotr Maksymowicz said the following on 08.10.2009 13:59:
    > czy kominy trzeba murować z pełnej cegły klinkierowej czy moze byc
    > dziurawka.
    > Fachowiec twierdzi, że pełnej wiatr nie przewróci a z dziurawka róznie bywa.

    przy dziurawce duze prawopodobienstwo, ze bedzie przeciekal
    S.

  • 3. Data: 2009-10-08 14:01:56
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Sebastian Sawicki napisał(a):

    > przy dziurawce duze prawopodobienstwo, ze bedzie przeciekal

    Jest to prawie za pewne.

  • 4. Data: 2009-10-08 14:02:10
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

  • 5. Data: 2009-10-08 15:21:09
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Igor Pilutkiewicz" <i...@r...pl> napisał w
    wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Sebastian Sawicki napisał(a):

    > przy dziurawce duze prawopodobienstwo, ze bedzie przeciekal

    Jest to prawie za pewne.

    Zaproponowano mi aby 3-4 ostatnie wersje zrobic z pełnej. Czy to cos da?

  • 6. Data: 2009-10-08 18:52:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Paź, 17:21, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaproponowano mi aby 3-4 ostatnie wersje zrobic z pełnej. Czy to cos da?

    Ludzie tak robia i niektorym nie cieknie.. Ja nie ryzykowalem - moj
    dekarz odrazu zastrzegl ze jak komin bedzie z dziurawki to on nie
    przyjezdza na reklamacje jak bedzie cieklo w jego okolicy bo
    najczestsza przyczyna tegoz to wlasnie stosowanie dziurawki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-10-09 17:53:09
    Od: M <M...@w...pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

> [...]
    > przyjezdza na reklamacje jak bedzie cieklo w jego okolicy bo
    > najczestsza przyczyna tegoz to wlasnie stosowanie dziurawki :)

    1. Cegła dziurawka i klinkier perforowany to dwa różne materiały
    2. Na kominy można stosować specjalny klinkier perforowany (np. Roben ma
    siedmioszczelinowy) o odpowiedniej klasie wytrzymałości i nasiąkliwości.

    M.

  • 8. Data: 2009-10-12 06:32:37
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Piotr Maksymowicz pisze:
    > czy kominy trzeba murować z pełnej cegły klinkierowej czy moze byc
    > dziurawka.
    > Fachowiec twierdzi, że pełnej wiatr nie przewróci a z dziurawka róznie bywa.

    Ja mam ponad dachem z dziurawki klinkierowej.
    I 2-gi raz tego bledu nie popelnie.
    Co prawda nic nie cieknie - ale przymocowanie czegos do komina - typu
    masz na antene lub wysiegnik do satki - to tragedia. Cegielki pod
    wplywem kolkow pieknie pekaja.

  • 9. Data: 2009-10-12 07:59:58
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    M said the following on 09.10.2009 19:53:
    > Adam Szendzielorz pisze:
    > 2. Na kominy można stosować specjalny klinkier perforowany (np. Roben ma
    > siedmioszczelinowy) o odpowiedniej klasie wytrzymałości i nasiąkliwości.

    I tak bedzie cieklo, bo np obrobka blacharska, ktora bedzie wcieta w
    komin dojdzie do szczeliny - bedzie cieklo.

    S.

  • 10. Data: 2009-10-12 20:55:55
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Paź, 09:59, Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> wrote:

    > I tak bedzie cieklo, bo np obrobka blacharska, ktora bedzie wcieta w
    > komin dojdzie do szczeliny - bedzie cieklo.

    To nie ja pisalem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.