  • 1. Data: 2009-10-08 13:30:57
    Temat: jaki video-domofon ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Potrzebny jest mi video-domofon. Konfiguracja
    jaka by mi pasowała to kamerka z dwoma przyciskami i
    dwa ekrany (kolorowe LCD).

    Obszukałem już i Allegro i kilku producentów ale nikt
    nie wpadł na to by podpiąć dwa przyciski pod jedną
    obudowę z kamerą. Czy ja źle szukam ?

    Jeśli jednak rzeczywiście nie ma tak prostej kombinacji
    to zostaje mi:
    - 2x zestawy (kamera z pojedynczym przyciskiem + LCD)
    - kupić zestaw jedna kamera z pojedynczym przyciskiem + dwa
    ekrany i denerwować się za każdym razem jak ktoś
    będzie chciał wejść do sąsiadów

    Czy dobrze kombinuję ? Jacy producenci są godni polecenia ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-08 14:09:13
    Temat: Re: jaki video-domofon ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - 2x zestawy (kamera z pojedynczym przyciskiem + LCD)
    >
    > Czy dobrze kombinuję ? Jacy producenci są godni polecenia ?

    Wszystko jest kwestią ceny i okoliczności:
    - na jaką odległość ma być
    - ile miejsca na montaż kamer (wąska / szeroka)
    - czy kamera/y mają budzić zainteresowanie, czy nie.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-10-08 18:13:06
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Wszystko jest kwestią ceny i okoliczności:
    Cena oczywiście jak najmniejsza z tym, że ma być
    to sprzęt solidny i choć odrobinę markowy.

    > - na jaką odległość ma być
    Kamera -> LCD1 - jakieś 20m
    Kamera -> LCD2 - jakieś 50m

    > - ile miejsca na montaż kamer (wąska / szeroka)
    tu większego problemu nie ma - metrowej szerokości
    słupek z klinkieru

    > - czy kamera/y mają budzić zainteresowanie, czy nie.
    tu jako tako obojętne czy to jakaś mała kopułka czy
    pinhole

    Kamerka potrzebna jest po to, że ten drugi dom nie
    ma bezpośredniego widoku na furtkę ( i w pierwszy różnie
    to bywa).

  • 4. Data: 2009-10-08 18:37:03
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Cena oczywiście jak najmniejsza z tym, że ma być
    > to sprzęt solidny i choć odrobinę markowy.

    > Kamera -> LCD1 - jakieś 20m
    > Kamera -> LCD2 - jakieś 50m

    Dopytaj, bo są i takie do 30m i na większe odległości,
    na 50m niektóre mogą wymagać grubszego drutu,
    albo już koncentryka.

    Co do marki, to brał bym coś z conajmniej 2 letnią gwarancją,
    dostępne na miejscu :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-10-08 21:25:01
    Od: "GS" <g...@g...com>

> [...]
    > ekrany i denerwować się za każdym razem jak ktoś
    > będzie chciał wejść do sąsiadów
    >
    > Czy dobrze kombinuję ? Jacy producenci są godni polecenia ?

    W.
    Popatrz na gde.pl
    moze tam cos znajdziesz

    pzdr