  • 1. Data: 2009-10-08 13:38:34
    Temat: malowanie podlogi lakierem
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mam zamiar wymalowac podloge lakierem - deska parkietowa i teraz pyatnie
    pedzel czy wałek ? równolegle do swiatla z okan czy jakolwiek ?

    dzieki za pomoc

    rt

  • 2. Data: 2009-10-08 14:09:33
    Temat: Re: malowanie podlogi lakierem
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Aby było dobrze to w zasadzie lakier trzeba rozlać a nie nanieść. Widziałem
    jak malował mój parkieciarz. Rozlał z kubełka i rozprowadził dość grubą
    warstwę lakieru mocno mokrym wałkiem. Malował wzdłóż ściany, na której są
    okna.

    PC

  • 3. Data: 2009-10-08 15:07:25
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > mam zamiar wymalowac podloge lakierem - deska parkietowa i teraz pyatnie
    > pedzel czy wałek ? równolegle do swiatla z okan czy jakolwiek ?

    Na duże powierzchnie stółów też lakier wylewam
    po czym rozprowadzam tekturą a jeszcze lepiej gumową pacą.