  • 1. Data: 2009-10-08 18:38:58
    Temat: dokonczenie dachu - szukam ekpy, Bielsko
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam
    Sorry, jezeli uznacie to za spam - mam nadzieje, ze nie...
    Szukam pilnie niedrogiej ale solidnej ekipy, ktora dokonczy mi dach. Robota
    niewielka (kilka dni dla sprawnie pracujacych 2-3 osob), ale pilna (przed
    jesiennymi szarugami)
    Miejsce: Bielsko-Biała
    Zakres pracy: dach prosty, dwuspadowy (niezbyt stromy - da sie chodzic);
    zadeskowany i pokryty papa podkladowa. Trzeba nabic deski czolowe,
    zainstalowac blachy (wiatrowki, okapy) i obrobic kominy (tasma), polozyc
    gont bitumiczny i orynnowac. Powierzchnia dachu to ok. 120-125 m2. W dachu
    jest 5 okien (velux), 2 kominy i 3 kominki wentylacyne + wentylacja
    polaciowa.
    kontakt: 504039330, f...@f...pl

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 2. Data: 2009-10-08 18:47:47
    Temat: Re: dokonczenie dachu - szukam ekpy, Bielsko
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Robota niewielka (kilka dni dla sprawnie pracujacych 2-3 osob

    I to pewnie będzie największy problem
    - chyba, że komuś jakiś niespodziewany "luz" się trafi.
    Może w "Jarmarku" coś znajdziesz.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-10-08 18:53:23
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > I to pewnie będzie największy problem
    > - chyba, że komuś jakiś niespodziewany "luz" się trafi.
    > Może w "Jarmarku" coś znajdziesz.

    No wlasnie na to licze, ze ktos moze miec kilka dni luzu i zechce zarobic
    troche szybkiej kasy...

    pozdr.
    Jacek Bronowski