  • 1. Data: 2009-10-08 19:55:57
    Temat: Białe płytki łazienkowe
    Od: Joca <i...@g...com>

    Witam Wszystkich forumowiczów!
    Od dłuższego już czasu szukam płytek do łazienki i kotłowni w białym
    kolorze. Do łazienki pasowałyby mi najbardziej 30x60 a do kotłowni
    format dowolny ;-)

    Jeśli macie jakieś pomysły, proszę o pomoc.

    Dzięki,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-10-11 09:18:27
    Temat: Re: Białe płytki łazienkowe
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja swoje do kotłowni (białe) kupowałem w Leroy Merlin za jakieś śmieszne
    pieniądze (chyba ok. 17zł/m2).

    Zainteresuj się też serią Monokolory z Tubądzina. Mają prawie każdy kolor,
    jaki sobie zażyczysz ;)

  • 3. Data: 2009-10-11 10:24:13
    Od: Joca <i...@g...com>

    On Oct 11, 11:18 am, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
> [...]
    > pieniądze (chyba ok. 17zł/m2).
    >
    > Zainteresuj się też serią Monokolory z Tubądzina. Mają prawie każdy kolor,

    Dziekuję bardzo. Mają całkiem ciekawą kolekcję "pastele". Pojedziemy
    zobaczyć w realu...

    Jacek