  • 1. Data: 2015-01-13 08:05:43
    Temat: Kocioł DeDietrich MCR3 24T + pogodówka
    Od: ArekM <a...@g...com>

    Witam!

    - jest sobie kociołek jak w temacie (wbudowany sterownik pogodowy)
    - jest sobie podpięty do niego czujnik temperatury zew.
    - kocioł ma dwa pokrętła: temp. cwu i temp. zasilania co.
    - póki co żadnego innego sterownika nie ma...

    A pytanie jest:
    Co tak naprawdę ustawia się pokrętłem regulującym temp. zasilania co, skoro kocioł
    dobiera sobie ją na podstawie temp. zew.? :) Czy to ustawienie ma jakiś wpływ na
    krzywa grzewczą? Póki co sterownika iSense jeszcze nie dokładałem - czekam, jak
    całość trochę pochodzi.

    --
    PozdrawiAM!

  • 2. Data: 2015-01-14 21:48:21
    Temat: Re: Kocioł DeDietrich MCR3 24T + pogodówka
    Od: Pawel B <p...@p...onet.pl>

    Też mam taki kociołek - z regulatorem qSense....
    Według mnie, to pokrętło na kotle ustala max. temp CO, do której kocioł moze
    nagrzać. A jakaś - pewnie standardowo ustawiona krzywa grzewcza ustawi sobie temp na
    podstawie pogodówki....
    tez jeszcze do końca nie rozgryzłem tego kociołka...

  • 3. Data: 2015-01-15 13:51:06
    Od: ArekM <a...@g...com>

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 21:48:22 UTC+1 użytkownik Pawel B napisał:
> [...]
    podstawie pogodówki....
    > tez jeszcze do końca nie rozgryzłem tego kociołka...

    Po kilku dniach testów wygląda mi to tak, jak piszesz.
    Ja planowałem nie dokładać żadnego sterownika, a całość obsługiwać regulatorami
    pokojowymi, ale chyba jednak iSens'a zawita ...

    Pozdrawiam!