  • 1. Data: 2012-01-18 07:23:54
    Temat: Kocioł kondensacyjny Junkers Cerapur Comfort
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Kto z was ma taki piec i może wypowiedzieć się na jego temat?
    Wiem, że ludzie chwalą sobie kotły firmy De Dietich ale w mojej okolicy
    to tak nie za specjalnie z serwisem. W przypadku Junkersa, gość jest na
    telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
    zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-18 22:20:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Einstein wrote:
> [...]
    > gość jest na telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec
    > ma obsługiwać zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody

    serwis na miejscu to dobra rekomendacja, jak sie będzie psuł to będziesz
    miał blisko :)

  • 3. Data: 2012-01-20 10:53:24
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-18 08:23, Einstein pisze:
> [...]
    > telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
    > zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

    Od niedawna mam Junkers Cerapur ale nie comfort smart 14c + zasobnik
    Junkers 120L. Zestaw był w dobrej cenie (sporo taniej niż comfort) i
    pracuje bez zarzutów. Napędza dom 133m2 wszędzie podłogówka.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-02-28 15:25:57
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 18 Sty, 08:23, Einstein <e...@g...pl> wrote:
    > telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
    > zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

    A gdzie ma być zainstalowany i dlaczego akurat CP Comfort?
    Wiesz, że dwa różne obwody wymagają innych parametrów - a to też pewne
    inwestycje.

    pozdrawiam Piotr