  • 31. Data: 2017-07-17 13:52:11
    Temat: Re: Komin
    Od: Adam <a...@w...pl>

    > Wróć. 10% oszczędności.

    na jakiego dostawcę zmieniłeś?

  • 32. Data: 2017-07-17 14:35:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-07-17 o 13:52, Adam pisze:

    >> Wróć. 10% oszczędności.
    >>
    > na jakiego dostawcę zmieniłeś?

    Sprzedawca ten sam (Tauron). Zmiana tylko G12 -> G12w.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2017-07-17 15:07:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 13:31:24 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Na moim przykładzie (pisałem wcześniej) zmiana na G12W przyniosło prawie
    > 20% oszczędności (latem. zimą szacuje może być mniej).
    > Kompletnie nie zmieniałem przywyczajeń (pralka chodzi również w dni
    > robocze, zmywarka także).

    Ja zmieniłem z G11 na G12w
    Wcześniejsze(przy g11) rachunki były ok 250zł
    Faktura za czerwiec- 134zł zuzycie 298kWh
    Faktura za maj- 166zł zużycie 304kWh(ale chyba zmiana taryfy była w połowie maja
    własnie)

    Tak więc zmiana taryfy opłaciła się

  • 34. Data: 2017-07-17 15:20:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 15:07:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Faktura za czerwiec- 134zł zuzycie 298kWh
    > Faktura za maj- 166zł zużycie 304kWh(ale chyba zmiana taryfy była w połowie maja

    Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz- przy poprzednim liczniku zużycie miałem na poziomie
    330kWh- od momentu założenia licznika dwutaryfowego zużycie spadło.
    A zmiany nawyków w domu kompletnie żadnych

  • 35. Data: 2017-07-17 15:36:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-17 o 15:20, Kris pisze:

    > Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz- przy poprzednim liczniku zużycie miałem na poziomie
    330kWh- od momentu założenia licznika dwutaryfowego zużycie spadło.
    > A zmiany nawyków w domu kompletnie żadnych

    Może taryfę 1 masz od godziny 6 do 20, a taryfę II od 23 do 4:50 ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 36. Data: 2017-07-27 01:38:57
    Od: Przemek Lipski <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 19:25:37 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > A po co dwa kominy?

    Wlasnie po co dwa? Ja mam 3 sztuki:
    1. do pieca CO, choc planuje pompe ciepla to chce miec dodatkowe zabezpieczenie
    2. do kominka w salonie
    3. do kominka w bibliotece :)

    trzy kominy Brata kosztowały mnie około 6 tysiecy.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 37. Data: 2017-07-28 16:01:24
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 22.06.2017 13:25, Bolko wrote:
    > a ile taki komin kosztuje?

    Schiedel Rondo Plus Wentylacja fi 200mm + wentylacja jedna komora 9m ~
    3800zł (brutto, komplet materiałów, bez robocizny)
    --
    GreDi