  • Data: 2014-07-27 14:22:26
    Temat: Korozja na połączeniach (w hydraulice)
    Od: Marek <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem bojler elektryczny z emaliowanym stalowym zbiornikiem. Rurki
    do podłączania wody są stalowe ale w komplecie z bojlerem są dwie mufy
    i dwa nyple wykonane z tworzywa sztucznego. Podobno aby zmniejszyć
    korozję bojlera należy wykorzystać te plastykowe elementy pomiędzy
    bojlerem a dalszą częścią instalacji. Zawór bezpieczeństwa/zwrotny
    jest mosiężny, instalacja jest zgrzewana z PP. Proszę o informacje
    jak to jest z tymi korozyjnymi połączeniami, czy stal mosiądz jest
    korozyjne? Kolega przestrzegał mnie aby nie stosować np. zaworów
    ze stali nierdzewnej (czy też kwasoodpornej) bo jest błąd w sztuce.

    --
    dziękuję
    Marek