  • 1. Data: 2013-11-18 15:43:45
    Temat: Który serwis w W-wie dobrze naprawi ekspres Krups ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wiem, że autoryzowanych serwisów w lewobrzeżnej W-wie jest kilka, ale nie chciałbym,
    żeby uczyli się na moim ekspresie.
    Zepsuł się przycisk wyłącznika głównego, pod palcem przy włączaniu trzasnęło, na ucho
    jakiś plastik w środku.
    Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
    Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie
    indziej w W-wie?

  • 2. Data: 2013-11-18 16:54:08
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 15:43:45 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
> [...]
    >
    > Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
    Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie

    Nie martw się - nie będą sie uczyli. Ekspresy Krups są tak awaryjne że już wszyscy
    wszystko umieją.

    --
    ZZ@private
    PS Mój Krups stanowił wyjątek od powyższej reguły.

  • 3. Data: 2013-11-18 19:41:12
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mniej więcej na ile teraz serwisy wyceniają roboczogodzinę?

    -----

  • 4. Data: 2013-11-20 09:27:58
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
    Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie

    Kruczkowskiego.