  • 1. Data: 2016-08-15 22:40:24
    Temat: Ledy wtykane tu i ówdzie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kobita wymyśliła jakiś rowek na suficie korytarza, gdzie będą
    wetknięte sznurki z ledami. W życiu czegoś takiego nie montowałem
    i zaś trzeba się doktoryzować :/ Czy 400lm na metr korytarza
    będzie ok? Czy raczej ciemnawo?
    Podobna sprawa w salonie, ma być dookoła jakiś rant z powtykanymi
    ledami. Pytanie jak wyżej...
    Jest gdzieś to opisane sensownie? Ktoś coś samemu macał?

    L.

  • 2. Data: 2016-08-16 11:21:30
    Temat: Re: Ledy wtykane tu i ówdzie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >wetknięte sznurki z ledami. W życiu czegoś takiego nie montowałem
    >i zaś trzeba się doktoryzować :/ Czy 400lm na metr korytarza

    Ale to kobitki wola jest , pytaj, czy 400 jej starczy - Ty nie wiesz ile ona
    tam chce światła :-)

  • 3. Data: 2016-08-16 14:28:07
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 11:22:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Czy 400lm na metr korytarza
    >
    > Ale to kobitki wola jest , pytaj, czy 400 jej starczy - Ty nie wiesz ile ona
    > tam chce światła :-)

    odpowiedź może być:
    "Kochany Liściasty, nie znam się na szczegółach, zrób tak żeby było dobrze!"

  • 4. Data: 2016-08-16 14:34:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > Czy 400lm na metr korytarza

    >odpowiedź może być:
    >"Kochany Liściasty, nie znam się na szczegółach, zrób tak żeby było

    E to super klient, zawsze ma powód by nie zapłacić.

  • 5. Data: 2016-08-16 17:11:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 14:28:08 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > odpowiedź może być:
    > "Kochany Liściasty, nie znam się na szczegółach, zrób tak żeby było dobrze!"

    Sęk w tym, że ja też się nie znam na tych tasiemkach, więc pytam :>

    Nie ma nikogo kto takie coś ma? Może to felerne jakoś...

    L.

  • 6. Data: 2016-08-16 17:42:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 17:11:58 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Sęk w tym, że ja też się nie znam na tych tasiemkach, więc pytam :>
    >
    > Nie ma nikogo kto takie coś ma? Może to felerne jakoś...

    Może Tomasz się odezwie on się z tego doktoryzował i ma tym chałupe oświetloną.
    Poszukaj jego postów tu lub na elektronice.

  • 7. Data: 2016-08-16 17:43:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 17:42:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Może Tomasz się odezwie on się z tego doktoryzował i ma tym chałupe oświetloną.
    >Poszukaj jego postów tu lub na elektronice.

    ToMasz jego nick

  • 8. Data: 2016-08-16 18:12:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 17:42:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Może Tomasz się odezwie on się z tego doktoryzował i ma tym chałupe oświetloną.
    > Poszukaj jego postów tu lub na elektronice.

    Dzięki, już czytam :>

    L.

  • 9. Data: 2016-08-30 18:27:03
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 18:12, Lisciasty pisze:

    > Dzięki, już czytam :>
    >
    > L.

    Obecny! Dopiero teraz przeczytałem, bo byłem na urlopie. Więc to zależy
    od typu diod. znaczy 2835 z 5 metrów taśmy oświetlisz mały pokój albo
    duży korytarz. taka przeciętna taśma z chin powinna "brać" ok 12-15 wat.
    dodatkowo uzyskasz efekt bezcieniowości. znaczy światło będzie mało
    intensywne, ale każdy róg doświetlony.
    Natomiast jak diodami chcesz coś _doświetlić_ ozdobić, to też polecam
    2835 ale z ograniczonym prądem, naprzykład przez zastosowanie starej
    żarówki samochodowej jako bezpiecznego i taniego opornika. jak chcesz po
    taniości jakieś korytko, listwę z diodami, to taśmy led pasują dobrze do
    profili używanych w systemach podwieszania sufitów kartonowo gipsowych.
    Najmniejszy profil, chyba 2na2 cm w kształcie litery C albo U

    ToMasz

  • 10. Data: 2016-09-05 15:10:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 18:27:06 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    Dzięki za odzew :>

> [...]
    > duży korytarz. taka przeciętna taśma z chin powinna "brać" ok 12-15 wat.
    > dodatkowo uzyskasz efekt bezcieniowości. znaczy światło będzie mało

    A korytarz dość długi (12m bodajże), który ma w środku sufitu wmontowany
    profil pod taśmę ledową? Jakie tam diodki, coby za jasno/za ciemno nie było?
    2835 tez się nadadzą?

    Czy jedynym słusznym rozwiązaniem jest zasilanie 12V? Czy może 230V jest też
    ok? Jeden prądopsuj mi gadał że te 230-woltowe się psują bo się przepalają
    co jakiś czas, ale nie wiem czy mu wierzyć...

    L.