  • 1. Data: 2016-08-15 23:21:05
    Temat: Schöck Isokorb - laczniki
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Czy montowal ktos z Was takie laczniki na polaczeniu z balkonami, czy
    tarasami?
    Kilka dni temu przywieziono mi strop filigran i w sumie w ostatnim
    momencie zdecydowalem sie na laczniki Schöck Isokorb. Przyjechaly, sa
    juz ladnie zazbrojone z reszta budynku i plyta balkonowa. Mam 2 balkony
    o lacznej dlugosci 15m, a za laczniki zaplacilem cos okolo 4200zl.
    Zastanawiam sie, czy odczuje jakas roznice w stosunku do zwyklego
    polaczenia. Zdecydowalem sie na nie, bo mam drugi dom w technologii
    tradycyjnej i balkony na cala dlugosc domu - cieplo przez nie ucieka
    strasznie. Na dodatek nie mam ich jak ocieplic, bo od gory styropianu
    juz na nie nie poloze - przez drzwi wejsciowe i ich prog.
    Czy ktos z Was korzystal z tych lacznikow i podzieli sie opiniami?
    Piotr

  • 2. Data: 2016-08-16 18:24:04
    Temat: Re: Schöck Isokorb - laczniki
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 15.08.2016 23:21, gobo wrote:
> [...]
    > tradycyjnej i balkony na cala dlugosc domu - cieplo przez nie ucieka
    > strasznie. Na dodatek nie mam ich jak ocieplic, bo od gory styropianu

    Drugi dom i nie pomyślałeś o mostkach z balkonów :-)
    Ja bym teraz balkony zdylatował od stropu żeby widiały na łącznikach
    albo w ogóle bez balkonów bym robił.

  • 3. Data: 2016-08-16 20:05:40
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Wlasnie teraz sie na nie zdecydowalem - zamawialem filigran i plyty
    przyjechaly juz gotowe z zainstalowanymi lacznikami. Zastanawialem sie
    nad cena, bo jest dosc wysoka, ale mam nadzieje ze bede zadowolony z
    tego wydatku.
    Piotr

  • 4. Data: 2016-08-17 00:29:50
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 16.08.2016 20:05, gobo wrote:
> [...]
    > przyjechaly juz gotowe z zainstalowanymi lacznikami. Zastanawialem sie
    > nad cena, bo jest dosc wysoka, ale mam nadzieje ze bede zadowolony z

    Nie wiem jak to twoje działa ale jeżeli dylatuje balkon to właśnie o to
    chodzi. Byle spadek był na zewnątrz.