  • 1. Data: 2012-05-11 21:57:09
    Temat: Malowanie starą farbą wnioski.
    Od: s...@g...com

    Dla zainteresowanych.
    Jestem w trakcie odnawiania mieszkania.
    Pierwszy raz wykańczałem siebie i mieszkanie w 2008 roku.
    Ponieważ powiekszy mi sie rodzina za pare tygodni więc zrobiłem maly remont.
    Postanowiłem tez pomalować ściany.
    W 2008 roku kupowałem farby w Dekoralu. Byłem zadwolony wiec i teraz postanowiłem to
    zrobić.
    Poszedłem do tego samego sklepu i mówie że nazywam sie X i chce farbe tak jak cztery
    lata temu.
    Pan poklikał w kompa. Pokazał mi na wzorniku. Potwierdziłem.
    Pokój pomalowany jednak okazało sie że odcenie sie rózniły. I trzeba odcinac od
    sufity - Kolor jasny krem (wg mojej zony)

    Robiąc porzadki w piwnicy znalazłem już kiedys rozpoczete pudełko z zieloną farbą. A
    co mi tam zaryzykuje- pomyślałem.
    Pomalowałem i nie widze różnicy pomiedzy starą a nową ścianą.
    Minusy to że mimo że malowałem rano do tej pory (mineło jakieś 12 h) nadal śmierdzi
    w pokoju i druga kwestia farba nie kryła zbyt dobrze. (Ale to nie musi być związane
    akurat z tą sytuacją)

    Farbe trzymałem w pojemniku plastikowym w 3/4 pełnym w piwnicy w bloku gdzie jest w
    miare sucho i panuje stała temeratura.

  • 2. Data: 2012-05-14 22:21:36
    Temat: Re: Malowanie starą farbą wnioski.
    Od: Marek <m...@g...com>

    On May 11, 9:57 pm, s...@g...com wrote:
> [...]
    związane akurat z tą sytuacją)

    > Farbe trzymałem w pojemniku plastikowym w 3/4 pełnym w piwnicy w bloku gdzie jest w

    Jak pomieszasz twarozek z woda i dodasz mielonej kredy, to bedziesz
    mial swietna farbe.