  • 1. Data: 2012-04-29 21:02:51
    Temat: Młotowiertarka z Lidla
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    Cześć

    Przygotowując się do nadchodzącej budowy zastanawiałem się nad zakupem
    jakiejś amatorskiej młotowirtarki. Nie robiłem jeszcze dokładniejszych
    badań rynku, ale dziś przy zakupach zapasów na grilla wpadła mi w ręce
    gazetka promocyjna Lidla a w niej taki sprzęt:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _26506.htm

    Pewnie jest to jakaś masowo produkowana chińszczyzna brandowana w
    zależności od zamówienia więc jest spora szansa, że ktoś ma taki sprzęt
    (być może z innym znaczkiem) i mógłby zrecenzować co ten wynalazek jest
    warty.

    --
    Gregorius

  • 2. Data: 2012-04-29 21:21:58
    Temat: Re: Młotowiertarka z Lidla
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 kwietnia 2012 21:02:51 UTC+2 użytkownik Gregorius napisał:
> [...]
    > zależności od zamówienia więc jest spora szansa, że ktoś ma taki sprzęt
    > (być może z innym znaczkiem) i mógłby zrecenzować co ten wynalazek jest

    Narzędzia lidlowej marki Parkside sa dość solidne moim zdaniem. No i z ew.
    reklamacjami nie robia problemów. Moim zdaniem jak do amatorskiego uzytku to kupuj-
    nie ma sensu do amatorskich zastsowań przepłacąc za tzw. markowe sprzęty.

  • 3. Data: 2012-04-30 08:45:04
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 29.04.2012 21:02, Gregorius pisze:
> [...]
    > zależności od zamówienia więc jest spora szansa, że ktoś ma taki sprzęt
    > (być może z innym znaczkiem) i mógłby zrecenzować co ten wynalazek jest

    ja nie mam, ale z wyczytanych informacji się dowiedziałem, że te z
    silnikiem wzdłużnym mają mniejszy udar od tych z silnikiem prostopadłym.
    Jak jest w praktyce to nie wiem. Trzeba by pogrzebać ile to ma mocy
    udaru i jak się to ma do tych najtańszych z silnikiem prostopadłym.

    A przy okazji.. również w lidlu jest w ofercie zestaw wierteł SDS za
    40zł, jest to coś warte?

  • 4. Data: 2012-04-30 12:13:00
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Jest warte tyle ile kosztuje.
    Value for money.

    Podobno Goździkowa poleca.

    Młotowiertarkę polecam z Jula. Meec Red series.
    Seria szara do niczego się nie nadaje.

  • 5. Data: 2012-04-30 15:06:59
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregorius" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie jest to jakaś masowo produkowana chińszczyzna
    > brandowana w zależności od zamówienia

    Jest to jedna z wielu marek handlowych Einhela czyli to taka troszkę
    porządniejsza chińszczyzna. Mam kilka ich sprzętów i do wielu prac służy tak
    jak lepsze marki.

    Bogdan

  • 6. Data: 2012-05-01 18:29:43
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/04/29 21:02, Gregorius pisze:
> [...]
    > zależności od zamówienia więc jest spora szansa, że ktoś ma taki sprzęt
    > (być może z innym znaczkiem) i mógłby zrecenzować co ten wynalazek jest

    kupilem ja przy poprzedniej sprzedazy
    bardzo zacny sprzet - polecam
    uzywam amatorsko do swoich potrzeb
    np wymiana gniazdek natynkowych na puszkowe
    poszla bezproblemowo (wielka plyta)

  • 7. Data: 2012-05-02 11:05:19
    Od: JKK <j...@i...fm>

    W dniu 2012-04-30 12:13, zapinio pisze:

    > Młotowiertarkę polecam z Jula.

    A nie z Juna ;) ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2012-05-02 11:07:52
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Mialem okolo 3lat i dzielnie sie spisywala.
    W zasadzie dziala dalej, ale zepsul sie wlacznik - polecam.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 9. Data: 2012-05-02 19:42:26
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2012-05-01 18:29, KiloSierra pisze:

    > kupilem ja przy poprzedniej sprzedazy
    > bardzo zacny sprzet - polecam
    > uzywam amatorsko do swoich potrzeb
    > np wymiana gniazdek natynkowych na puszkowe
    > poszla bezproblemowo (wielka plyta)

    Dziękuje pięknie za wszystkie opinie. Wychodzi na to, że zaszleje i
    nabędę sobie ten sprzęt :)

    --
    Gregorius

  • 10. Data: 2012-05-21 11:19:49
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

> [...]
    > zależności od zamówienia więc jest spora szansa, że ktoś ma taki sprzęt
    > (być może z innym znaczkiem) i mógłby zrecenzować co ten wynalazek jest

    Jest jeszcze w sprzedaży? Byłem w lidlu, ale nie widzialem...