    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Mocowanie drabinki na dach
    Date: Mon, 09 Feb 2015 13:37:33 +0100

    Taką mam zagwozdkę.
    Miałem Ci ja sobie drabinkę na zewnętrznej ścianie domu. Drabinka owa
    jest jedynym wejściem na dach, jaki posiadam.
    Przed ociepleniem drabinka została zdemontowana, bo po pierwsze ledwie
    się już tej ściany trzymała, po drugie jest stalowa, więc mocowania
    wchodzące w ścianę byłyby przepięknym mostkiem termicznym.
    Ocieplenie zostało wykonane, ale drabinkę jednak fajnie by było mieć.
    Tak próbujemy teraz z wykonawcą wymyślić jakiś sensowny sposób na jej
    montaż - z jednej strony mocny i pewny, z drugiej, żeby nie zrobić zbyt
    dużego mostka termicznego.
    Ktoś się orientuje w jakichś rozwiązaniach na tą okazję? Może jakieś
    domorosłe pomysły, które sprawdziły się w praktyce?

    Pzdr
    --
    /__/_* /