  • 1. Data: 2011-04-01 14:49:55
    Temat: Moduł UART via Internet ATC-1000 (2000)
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Używam takich modułów w sieci lokalnej do obsługi różnych urządzeń.
    Niestety sterownik (wirtualny com) nie pozwala na podanie adresu IP w
    postaci domeny a muszę jeden taki moduł zainstalować w zewnętrznej
    lokalizacji. Jest tam Neostrada więc nie mogę podać na sztywno adresu IP ale
    mógłbym domenę z DDNS-a. Chyba, ze mogę na sztywno wpisać numer IP do
    routera z Neostradą - nie próbowałem ale słyszałem, że można.

    W każdym razie może ktoś zna te moduły ATC i zna jakiś alternatywny soft do
    ich obsługi.

    PC