  • 21. Data: 2021-12-08 23:56:44
    Temat: Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 grudnia 2021 o 21:54:41 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Pamiet ostre dyskusję z przed zaledwie kilku lat odnośnie ręku że te EBMy to
    wieczne są.
    > Tak samo jak sprężarki w PC
    > Życie weryfikuje marketingowy bełkot jak widać.
    Do wentylatorów bardziej pasuje że są wietrzne.

  • 22. Data: 2021-12-09 00:04:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 8 December 2021 at 23:56:46 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > Do wentylatorów bardziej pasuje że są wietrzne.
    wietrzna to jest ospa
    a jak się kupuje tani chinski szmelc to się płacze

  • 23. Data: 2021-12-09 00:12:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 9 grudnia 2021 o 00:04:18 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    > wietrzna to jest ospa
    > a jak się kupuje tani chinski szmelc to się płacze
    Oni nie kupili taniego chińskiego szmelcu tylko rekuperatory z wentylatorami
    zrobionymi chyba przez najlepsza na świecie firmę od wentylatorów.

  • 24. Data: 2021-12-09 01:19:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 December 2021 at 00:12:31 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > Oni nie kupili taniego chińskiego szmelcu tylko rekuperatory z wentylatorami
    zrobionymi chyba przez najlepsza na świecie firmę od wentylatorów.
    czyli najtańsze chińczykowo
    gdyby kupili firmowe to by byla dożywotnia gwarancja na wentylatory

  • 25. Data: 2021-12-09 07:05:57
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-09 o 00:12, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

    > Oni nie kupili taniego chińskiego szmelcu tylko rekuperatory z wentylatorami
    zrobionymi chyba przez najlepsza na świecie firmę od wentylatorów.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU! DO BUDY CWELU!*

    to rewanż za twoje bluzgi na pl.soc.polityka!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 26. Data: 2021-12-09 07:06:02
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-08 o 21:51, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ają trwałość dożywotnią, a jak nie kryte, to wada fabryczna i podlegają bezplatnej
    wymianie w ramach rękojmi ?

    zywotności i niech producent sam to naprawia na swój koszt, bo sprzedal wadliwy,
    krótkotrwaly produkt

  • 27. Data: 2021-12-09 07:06:12
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-08 o 23:56, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

  • 28. Data: 2021-12-09 09:40:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 06.12.2021 o 08:14, Marcin N pisze:
    > Cześć.
    > Z mojego rekuperatora zaczął dobiegać hałas typowy dla huczącego łożyska.
    >
    > Pracuje non stop od prawie 5 lat.
    >
    > Jak radzicie rozwiązać problem? Wymienić wentylator? Próbować wymienić
    > łożysko? Jakiś inny sposób?
    >
    > Nie wiem jeszcze, jak trudny jest dostęp do tego elementu.

    Może pomoże:
    http://www.mojeboje.pl/uszkodzony-wentylator-w-rekup
    eratorze/#more-410

  • 29. Data: 2021-12-09 13:41:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 9 grudnia 2021 o 09:40:08 UTC+1 quent napisał(a):

    > Może pomoże:
    > http://www.mojeboje.pl/uszkodzony-wentylator-w-rekup
    eratorze/#more-410
    Jeśli nie kupi łożysk w odpowiedniej klasie wykonania to pomoże na pół roku.
    Głośniejszy od nowego będzie wentylator od początku po wymianie łożysk na takie po 9
    złotych. Klasa P2 była by przesada ale minimum klasy P5 powinny być łożyska do
    wentylatora w rekuperatorze.

  • 30. Data: 2021-12-09 14:21:31
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-09 o 13:41, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

> [...]
    złotych. Klasa P2 była by przesada ale minimum klasy P5 powinny być łożyska do

    DO BUDY PSI BĘKARCIE!*

    to rewanż za wyzwiska na pl.soc.polityka.