  • 21. Data: 2014-01-11 22:24:18
    Temat: Re: Moje uprawy - zdjęcia z minionego roku :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 21:42:55 +0100, FEniks napisał(a):

    > Wyglądało, że tak myślisz, niestety.

    Po prostu Twój prześmieszny filterek (odnośnie mnie) tak zadziałał, więc
    pewnie Ci i "wyglądało" 3-)
    To po prostu niesamowite, żeby serio zakładać, że ktoś (zwłaszcza tak
    obeznany z netem i zakupami oraz markami jak ja) uważa Amazon za producenta
    wszystkiego, co onże sprzedaje, m.in. sprzętu i kosmetyków znanych
    światowych firm i milionów innych artykułów znanych marek.
    :-D
    :-D
    :-D

    A ja się im dziwię, bo jako sklep o zasięgu światowym mogą dyktować swoje
    warunki tak jak to robią sieci-molochy handlowe stacjonarne, więc jeśli
    tego nie robią, to znaczy, że to sprzedawana marka ma się doskonale i bez
    nich. A przecież nie we wszystkich przypadkach tak jest - np właśnie w
    przypadku nasion konkurencja jest duża i dostać się do takiego np Amazona
    to jak Pana Boga za nogi chwycić. Czyli z tym niewysyłaniem to polityka
    Amazon'a, a nie producenta.

    > Widocznie nie AŻ tak dobrzy na pewne towary, żeby amazon miał interes
    > coś z tym robić. Przynajmniej na razie.

    Atam, jego strata, są inne sklepy, a w ostatecznosci rodzinka w USA, na
    której adres mogę sobie co chcę zamawiać, właśnie się ugadałam co do
    butuffff... :-)

    --
    XL

  • 22. Data: 2014-01-12 13:50:01
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-11 22:24, Ikselka pisze:
> [...]
    > wszystkiego, co onże sprzedaje, m.in. sprzętu i kosmetyków znanych
    > światowych firm i milionów innych artykułów znanych marek.

    Skoro tak, to tym bardziej nie rozumiem Twoich pretensji pod adresem
    Amazona. Przecież to poszczególni producenci decydują, gdzie im się
    opłaca sprzedawane na amazonie towary wysyłać. 333-)

    No ale nie wszystko muszę rozumieć. EOT bo to NTG

    Ewa

  • 23. Data: 2014-01-12 19:12:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 13:50:01 +0100, FEniks napisał(a):

    > Skoro tak, to tym bardziej nie rozumiem Twoich pretensji pod adresem
    > Amazona. Przecież to poszczególni producenci decydują, gdzie im się
    > opłaca sprzedawane na amazonie towary wysyłać. 333-)

    Mało ze moich pretensji nie rozumiesz, to nie rozumiesz niczego. To Amazon
    decyduje - a producent sprzedaje albo u niego na jego warunkach, albo u
    innego, albo sam.
    --
    XL

  • 24. Data: 2014-01-13 15:23:19
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Mało ze moich pretensji nie rozumiesz, to nie rozumiesz niczego. To Amazon
    > decyduje - a producent sprzedaje albo u niego na jego warunkach, albo u
    > innego, albo sam.

    I to się nazywa najwyższy poziom abstrakcji. ;-)

  • 25. Data: 2014-01-13 22:45:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 15:23:19 +0100, Dirko napisał(a):

    > Mało ze moich pretensji nie rozumiesz, to nie rozumiesz niczego. To Amazon

    Mało ze moich pretensji nie rozumiesz, to nie rozumiesz niczego. To Amazon
    decyduje - a producent sprzedaje albo w Amazonie na warunkach Amazona, a
    jak mu to nie pasuje, to sprzedaje u
    innego [dom.: gdzie to on dyktuje warunki], albo sam.

    Równorzędnie jak poprzednio, ale może dla Ciebie bardziej zrozumiale.

    --
    XL

  • 26. Data: 2014-01-14 15:38:06
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-12 19:12, Ikselka pisze:

    > Mało ze moich pretensji nie rozumiesz, to nie rozumiesz niczego. To Amazon
    > decyduje - a producent sprzedaje albo u niego na jego warunkach, albo u
    > innego, albo sam.

    :-D

    W odwracaniu kota ogonem doszłaś do perfekcji. Gratuluję! :)

    Ewa

  • 27. Data: 2014-01-14 21:09:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 15:38:06 +0100, FEniks napisał(a):

    > :-D
    >
    > W odwracaniu kota ogonem doszłaś do perfekcji. Gratuluję! :)

    Czy ja Ci wyrzycam nierozumienie zdania złozonego?

    --
    XL

  • 28. Data: 2014-01-14 21:13:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 21:09:26 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Czy ja Ci wyrzycam nierozumienie zdania złozonego?

    Dzińdybry - miało być "wyrzucam" :)
    --
    XL