  • 1. Data: 2010-06-30 16:05:57
    Temat: Montaż kabiny prysznicowej
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    B. proszę o rady praktyczne co do montażu kabiny prysznicowej.
    Zakupiłem coś takiego prostego, bo o chińskich wodotryskach naczytałem się
    wiele złego:
    http://www.allegro.pl/item1088296961_kabina_prysznic
    owa_wraz_z_gl_brodzikiem_80_lub_90.html

    mam nadzieję, że to solidne :)
    Cy silikon ma być w minimalnych ilościach czy grubiej?
    Czy wystarczy wg instrukcji, czy lepiej coś dołożyć extra dla pewności
    montażu?

  • 2. Data: 2010-06-30 17:47:41
    Temat: Re: Montaż kabiny prysznicowej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:
    > B. proszę o rady praktyczne co do montażu kabiny prysznicowej.
    > Zakupiłem coś takiego prostego, bo o chińskich wodotryskach
> [...]

    to jest prowokacja :)

    jakiej renomowanej firmy jest ten produkt. bo po cenie to bym powiedział że
    jakiejeś Xcian-Houi

  • 3. Data: 2010-06-30 18:36:22
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    > to jest prowokacja :)
    > jakiej renomowanej firmy jest ten produkt. bo po cenie to bym powiedział
    > że jakiejeś Xcian-Houi

    To jest produkt polski!
    Jak powiedziałem, kupiłem na działkę naprostszą komplwtną kabinę, alu,
    szkło, 5 lat gwarancji...
    Chińskie są niewiele droższe, ale pełne z dookólną obudową i ponoć ciekną i
    wszystko się urywa!
    A pytanie było inne niż odpowiedź :) pytałem o praktyczne rady odnośnie
    montażu...

  • 4. Data: 2010-06-30 19:11:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:

    > To jest produkt polski!

    napewno...

    > Jak powiedziałem, kupiłem na działkę naprostszą komplwtną kabinę, alu,
    > szkło, 5 lat gwarancji...

    tja... za pięc lat to nawet nikt nie bezie wiedział skąd to sie wzieło w
    polsce.

  • 5. Data: 2010-06-30 19:12:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:
> [...]
    > Cy silikon ma być w minimalnych ilościach czy grubiej?
    > Czy wystarczy wg instrukcji, czy lepiej coś dołożyć extra dla pewności

    montuj zgodnie z instrukcją jak sie zaczenie rozlatywać nikt ci sie nie
    przyczepi że coś źle zrobiłeś.

  • 6. Data: 2010-06-30 19:29:17
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    > napewno...
    > tja... za pięc lat to nawet nikt nie bezie wiedział skąd to sie wzieło w
    > polsce.

    Nie rozumiem, czemu się czepiasz? Przecież wyjaśniłem cel i zamiar.
    Dokładnie ta sama w Praktikerze jest prawie o 40% droższa.

    OK, zamykam temat w którym niepotrzebnie dałem link,
    a chodziło mi o praktyczne rady przy montażu kabin. Bye!

  • 7. Data: 2010-06-30 20:17:17
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maxi" <M...@o...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cy silikon ma być w minimalnych ilościach czy grubiej?
    > Czy wystarczy wg instrukcji, czy lepiej coś dołożyć extra dla pewności

    Kabiny mają kilka newralgicznych punktów pod względem uszczelnienia.
    Najbardziej newralgiczne to dolne naroża szyb i profili - tam gdzie jeden
    profil wchodzi w drugi tworząc "labirynt" i dodatkowo opiera się na
    ćwierćokręgu. To miejsce należy dobrze uszczelnić i wcale nie oznacza to że
    ma tam być kilogram silikonu - po prostu ma być uszczelnione skutecznie.
    Kolejne miejsce to płaszczyzna przylegania profili pionowych do ściany.
    Kolejne to szczelina pomiędzy profilami pionowymi - także nalezy ją
    uszczelnić skutecznie aby woda nie wpływała miedzy profile. Następnie
    ćwierćokrąg kabiny na styku z brodzikiem. Wszystkie uszczelnienia wykonać od
    wewnątrz.
    Potem należy pozwolić aby silikon spolimeryzował i wykonać próbę - lać wodę
    z prysznica na opisane powyżej miejsca - nic nie powinno wyciekać na
    zewnątrz.
    Generalnie silikonu należy dać tak mało jak się tylko da.
    Nalezy użyć silikonu SANITARNEGO a nie uniwersalnego. Mój osobisty faworyt
    to silikon marki "max" - ma doskonałą konsystencję - nie rozmazuje się i
    szybko polimeryzuje. Używam praktycznie tylko tego silikonu.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-07-01 07:28:22
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > montuj zgodnie z instrukcją jak sie zaczenie rozlatywać nikt ci sie nie
    > przyczepi że coś źle zrobiłeś.

    Zachowujesz się w ostatnich dniach tak jakbyś coś brał albo leki zmienił.
    Gość zadał konkretne pytanie a Ty odpowiadasz jakimś bełkotem że że w tej
    cenie to tandetna chinszczyzna itp. Jak widac na aukcji produkt
    wyprodukowany w Polsce jesli to ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie- bo dla
    mnie to nieistotne.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-07-01 10:16:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > aukcji produkt wyprodukowany w Polsce jesli to ma dla Ciebie
    > jakiekolwiek znaczenie- bo dla mnie to nieistotne.

    zajmij sie lepiej zmienianiem praw fizyki.

    Facet kupił chiński szajs myślac, że to polski produkt. :)

    napsiałem żeby robił zgodnei z instrukcją bo przy reklamacji sprzedawca czy
    producent bezie suzkał dziury w całym.

  • 10. Data: 2010-07-01 11:43:20
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > zajmij sie lepiej zmienianiem praw fizyki.

    A Ty logicznym mysleniem

    > Facet kupił chiński szajs myślac, że to polski produkt. :)

    Na nalepce producenta pisze wyraznie ze wyprodukowano w Polsce. A nawet jak
    w Chinach to co za róznica.
    I skąd wiesz że szajs.

    > napsiałem żeby robił zgodnei z instrukcją bo przy reklamacji sprzedawca
    > czy producent bezie suzkał dziury w całym.

    Napisałeś to dopiero po dwóch nic nie wnoszących bezsensownych wypowiedziach

    Krzysiek