  • 1. Data: 2010-06-30 19:34:44
    Temat: Pekniecia na wylewce i przebarwienia
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Sytuacja:
    Wylewka na tarasie wykonana w ten pon.
    Podlewana wieczorami i porankami.

    Problem:
    Widoczne są przebarwienia (wilgotne w dotyku) :
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/wylewka1.jpg
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/wylewka2.jpg
    i pęknięcie (powierzchniowe):
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/wylewka3.jpg

    Czy to jest do przyjęcia czy należy się przejmować?
    Th in A

  • 2. Data: 2010-06-30 20:22:00
    Temat: Re: Pekniecia na wylewce i przebarwienia
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "P" <d...@g...pl> wrote in message

    > Czy to jest do przyjęcia czy należy się przejmować?
    > Th in A

    A co jest pod wylewką? Czym było wylewane?
    Każde pęknięcia są złe. Na tarasie jest to powód do pękania kafli i
    wciekania wody w późniejszym terminie
    Czemu nie nakryłeś folią przezroczystą skoro było na słońcu?
    Pisałem o tym 100 razy.

  • 3. Data: 2010-06-30 23:46:15
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Czemu nie nakryłeś folią przezroczystą skoro było na słońcu?
    > Pisałem o tym 100 razy.

    Sama folia to chyba tez nie najlepszy pomysl, a podlewanie nie zawsze
    zabezpiecza przed pekaniem. Na posadzce mam beton z ksiazkowo wykonanymi,
    wlasnorecznie zrobionymi dylatacjami, dodane wszystkie antyskurczowe
    wynalazki wlacznie z niedzialajacymi wloknami polimerowymi i siatkami
    zbrojeniowymi. Zwir plukany z frakcjami posadzkowymi, cement bez popiolu
    "jedynka". Pekniec sie nie ustrzeglem mimo utrzymywania ciaglej "ciemnej"
    wilgotnosci betonu przez ponad tydzien. Uwazam wrecz, ze jak ma peknac to i
    tak peknie i g... beton to obchodzi, ze nam sie nie podoba. Jezdzilem po
    kilku budowach roznych znajomych i pekniecia posadki to sprawa nagminna.

    Pozdro.. TK