  • Data: 2017-10-21 07:11:27
    Temat: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne
    Od: panamera <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
    Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony
    przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie
    urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to
    podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to
    zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
    zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim
    dekoderze to bedzie to dzialac ?