  • 1. Data: 2013-09-15 22:07:48
    Temat: Murator - bajki opowiadać... tym razem drzwi i zamki
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    http://muratordom.pl/budowa/drzwi-bramy-garazowe/zam
    ki-do-drzwi-antywlamaniowych,113_554.html

    Czyli wg Muratora nadal zamki są klasyfikowane jako T, O, A, B lub C.
    a nie jak to jest od wielu lat klasy od 1 do 7 /od 2005 roku/
    Drzwi też wg Muratora mają nieistniejącą klasę C
    zamiast od RC1 do RC6 lub od 1 do 6/ zresztą tak samo jak okna, rolety,
    przegrody i to od 2011 roku a nawet wcześniej licząc wersję
    angielskojęzyczna normy

  • 2. Data: 2013-09-15 23:24:39
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiast od RC1 do RC6 lub od 1 do 6/ zresztą tak samo jak okna, rolety,
    > przegrody i to od 2011 roku a nawet wcześniej licząc wersję

    Oj tam
    a czego sie spodziewales?
    Murator juz schodzi niemalze na poziom gazeta.pl
    pewnie tez gimbusiarnie zatrudnili
    i artykuly powstaja na zasadzie ctr+c -> ctrl+v
    coraz trudniej o rzetelna informacje
    a ignorancja mlodych inzynierow wrecz mnie przeraza...
    chyba sie starzeje...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl