  • 1. Data: 2013-09-15 12:01:25
    Temat: kamień/ żwir na podjazd
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    w tej chwili mam schody i wjazd do garażu ze 20 cm niżej niż poziom wartwy piachu po
    budowie który lezy przed domem. Piach oczywiście ląduje w domu co mnie najbardziej
    wq... Zastanawiam się czy nie kupić gruzu albo kamienia takiego jak na torowiska i
    wysypać przed domem. Ubiłbym to zagęszczarką i tak zostawił dopóki nie byłoby kasy na
    cały podjazd. Kiedyś ekipa od podjazdu miałaby trochę roboty zrobionej a na teraz nie
    nanosiłbym ton paichu do domu, z czasem by się uleżało

    czy to ma sens? jakiej wielkość zwir kupić ? jak największy?

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2013-09-15 23:38:44
    Temat: Re: kamień/ żwir na podjazd
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-09-15 10:01, decore-meble.pl <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > ląduje w domu co mnie najbardziej wq... Zastanawiam się czy nie kupić
    > gruzu albo kamienia takiego jak na torowiska i wysypać przed domem.

    Zawijaj wiersze.

    Disclaimer: nie znam się, jestem tylko użytkownikiem rozwiązania ad-hoc,
    które okazało się dobre.

    Na zwykłej ziemi, ale zbliżonej do piasku, mam wysypane żrwirem
    zagęszczania, wystarczy potem (za ~2 lata) dosypać tam gdzie samochody
    wjeżdżą mocniej żwir. Nie ma błota jak jest mokro, nie pyli jak sucho i
    jeździć i chodzić się da, jak się wklepie w ziemię to jest dość
    wygodnie. Całkiem niezły podajazd, moim zdaniem nie potrzeba lepszego.
    Wygląda lepiej niż betony czy kostki.

    > czy to ma sens? jakiej wielkość zwir kupić ? jak największy?

    Ci co sprzedają powinni wiedzieć ;-). Chyba powszechnie stosowana metoda
    "drogowa" jest taka, żeby brać głównie gruby i trochę mniej grubego żeby
    wypełnić wolne miejsca, wtedy nie powstaje pułapka "ruchome żwirki".

  • 3. Data: 2013-09-16 09:50:57
    Od: "Zgredzik" <f...@n...com.pl>

    Użytkownik "decore-meble.pl" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Na torowiska jest używany tłuczeń, ale on będzie raczej za "gruby" na twoje potrzeby.
    U nas składy mają prócz tłucznia "mniejszy" sort - kliniec. Po ubiciu zagęszczarką,
    czy nawet kołami samochodu twarde jak beton. Ważne by nie były to kamienie o
    zaokrąglonych krawędzich tylko ostre. Wtedy w czasie ubijania zaczepiają się o siebie
    i calość się usztywnia.

  • 4. Data: 2013-09-26 14:22:12
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    wysypać przed domem. Ubiłbym to zagęszczarką i tak zostawił dopóki nie byłoby kasy na

    Mam dokladnie taki sam plan, bo nie mam czasu podjazdu robic - wytyczyc poziomy,
    wykorytowac gdzie trzeba (generalnie musze dosypac na dzialke ziemi), wysypac kliniec
    i zagescic - podjazd i chodnik do wejscia do domu. Tak czy owak trzeba do tego
    koparke przywiezc, bo nie usmiecha mi sie tydzien tego parcelowac po pracy.
    --
    Olleo