  • 1. Data: 2013-09-15 00:19:20
    Temat: Immergas Victrix x24 2I
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Zamowilem taki kociol z zasobnikiem OKC-160 NTR rowniez Immergas. Dobrze robie, czy
    to wtopa? Research na zasobach elektrody.pl pod katem awarii - calkiem niezle wypadl.
    Polecaja tez pod wzgledem minimalnej mocy (3kW). Kociol ma wspolpracowac z
    grzejnikami plytowymi Purmo z temperatura maks 65/55 (tak, wiem, ze optymalne jest
    55/45, ale -20stC wystepuje pare dni w roku,a to duza roznica w cenie i rozmiarze
    przede wszystkim grzejnikow).

    --
    Olleo

  • 2. Data: 2013-09-17 13:22:17
    Temat: Re: Immergas Victrix x24 2I
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.09.2013 00:19, Olleo wrote:
    > Zamowilem taki kociol z zasobnikiem OKC-160 NTR rowniez Immergas. Dobrze robie, czy
    to wtopa?

    Troche za pozno pytanie :)
    Za rok mozesz podzielic sie wrazeniami.

    --