  • 1. Data: 2013-09-13 18:25:34
    Temat: wyciek z podłogówki - co robić
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    witam

    niestety po roku użytkowania mam wilgotną scianę przy wejściu do podłogówki w
    łazience, wcześniej tego nie było ale teraz jest ...

    wejście jest poniżej poziomu lazienki

    w łazience mam grzejnik wiec mogę zamknąć podłogówkę ale czy można czyms to
    uszczelnić bez kucia ? wyciek nie jest duzy ale jest a zostawić tak nie mogę

    dzięki za pomoc

    decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-09-13 19:05:27
    Temat: Re: wyciek z podłogówki - co robić
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:25:34 UTC+2 użytkownik d...@d...pl
    napisał:
> [...]
    uszczelnić bez kucia ? wyciek nie jest duzy ale jest a zostawić tak nie mogę

    Wlej do instalacji ze dwa litry szkła wodnego. Na pewno nic nie popsuje. Potrafi
    zalepić na jakiś czas niewielkie przecieki. Jeśli nie zalepi nic nie tracisz z
    wyjątkiem kilku złotych. Jeśli zalepi to da trochę czasu na przygotowanie do naprawy.

  • 3. Data: 2013-09-13 21:38:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 10:05:27 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Na pewno nic nie popsuje.

    Jestes pewien, ze pompy lubia szklo wodne...?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-09-13 21:55:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-13 18:25, d...@d...pl pisze:
> [...]
    uszczelnić bez kucia ? wyciek nie jest duzy ale jest a zostawić tak nie mogę

    U mnie odspoil sie silikon w rogu sciany i poszadzki w kabinie
    prysznicowej. Efekt jest taki, ze w progu lekko spuchl panel. Sprawdz
    podobne rzeczy u siebie i kontroluj cisnienie w instalacji, bo to pokaze
    czy jest rzeczywiscie wyciek. Troche malo prawdopodobne zeby rurka
    gdzies puscila, no chyba, ze jakis chinol.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-09-13 22:04:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-13 21:55, Maniek4 wrote:
    > Troche malo prawdopodobne zeby rurka
    > gdzies puscila, no chyba, ze jakis chinol.

    Możliwe, możliwe. Osobiście widziałem alupexa któremu się "rozszył"
    alu-kołnierz. To była ponoć jakaś "marketowa" rura.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 6. Data: 2013-09-13 22:33:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-13 22:04, quent pisze:

    > Możliwe, możliwe. Osobiście widziałem alupexa któremu się "rozszył"
    > alu-kołnierz. To była ponoć jakaś "marketowa" rura.

    Kogutek powie, ze chinskie jest git, tylko zle skrecone via wezyki od
    baterii. No niestety zycie pokazuje cos innego.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2013-09-14 00:01:11
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    d...@d...pl wrote:
    > witam
    >
    > niestety po roku użytkowania mam wilgotną scianę przy wejściu do
    > podłogówki w łazience, wcześniej tego nie było ale teraz jest ...

    wyziebic pomieszczenie i zapodac ogrzewanie, wyciek bedzie widac na zdjeciu z
    kamery termowizyjnej - nie wiem czy jak sa kafle to tez tak ladnie jak na
    niektorych zdjeciach na sieci ale sprobowac mozna... ale najpierw , sprawdzac
    czy ten obwod ma utrate cisnienia a pozniej ostateczne rozwiazania.

  • 8. Data: 2013-09-14 00:03:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 21:38:44 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Jestes pewien, ze pompy lubia szklo wodne...?
    >

    > --
    >
    > Maciek
    >

    > Karkulowsiał zwartusiał
    >
    > Ratuwsianku Maciuwsio

    Jestem pewny. Nic się nie popsuje. Pompie ani nie zaszkodzi ani nie pomoże. Gdyby
    można było dogrzać na pół godziny do 90stopni to preparat do dziurawej chłodnicy
    samochodowej byłby odpowiedni.

  • 9. Data: 2013-09-14 00:09:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 22:33:02 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kogutek powie, ze chinskie jest git, tylko zle skrecone via wezyki od
    >
    > baterii. No niestety zycie pokazuje cos innego.
    >

    > Pozdro.. TK

    Mogę powiedzieć ze jeden niedouczony hydraulik popsuł przecudnej urody baterię do
    umywalki. Bateria była z plastiku i w komplecie był klucz dynamometryczny do
    przykręcania. Ale kto to słyszał żeby gwint nie na pakuły skręcać. Z tym kołnierzem
    pewno podobnie było. Dojebane że aż sos poszedł i go obcięło.