  • 1. Data: 2013-09-13 16:55:56
    Temat: pozwolenie na budowę
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    a czy wiecie ze pojawił się nowy wzór, tym razem obowiązkowy, wniosku na
    pozwolenie na budowę?
    Zawsze używałem jednej kartki - teraz dostałem taki na ośmiu stronach.
    Ośmiu, kur....fa.

    Jestem pod wrażeniem, jak platforma bierze sie za uproszczenie przepisów
    robi to jednak pełną gębą.

    b.

  • 2. Data: 2013-09-13 17:22:25
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:l0v91m$ko7$1@speranza.aioe.org,
    *Budyń* <b...@r...pl> typed:
> [...]
    > Ośmiu, kur....fa.
    >
    > Jestem pod wrażeniem, jak platforma bierze sie za uproszczenie przepisów

    Eatm, jest po staremu
    http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/AC00C834-
    7439-446C-AC21-6D7BCEE5152E/1074286/Wniosek_o_pozwol
    enie_na_budowe.pdf

  • 3. Data: 2013-09-13 17:28:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 16:55:56 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Jestem pod wrażeniem, jak platforma bierze sie za uproszczenie przepisów
    > robi to jednak pełną gębą.

    Tu nie chodzi o upraszczanie przepisow - ktos to musi zaprojektowac,
    wydrukowac, przetransportowac i tak dalej - glupia zmiana druczka, a
    patrz ile nowych miejsc pracy powstaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-09-13 18:37:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 17:28:54 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Tu nie chodzi o upraszczanie przepisow
    Też tak myślę"
    jedna kartka dużo lżejsza od 8 kartek
    8 kartek cięższe znaczy lepsze.
    Jedna kartka lekka więc tandeta z Chin i takie coś bym omijał z daleka;)

  • 5. Data: 2013-09-13 18:48:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:37:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Też tak myślę"
    > jedna kartka dużo lżejsza od 8 kartek
    > 8 kartek cięższe znaczy lepsze.

    Ales sie czepil :-)
    A mlot jaki porzadniejszy - kilowy czy 10-cio kilowy ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-09-13 19:14:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:48:00 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A mlot jaki porzadniejszy - kilowy czy 10-cio kilowy ? ;)
    Dzisaj u mamy płot naprawiałem.
    Ja się pewnie nie znam i dlatego takim mniej więcej kilowym gwożdzie wbijałem.
    Ty bywalec forum muratora po przeczytaniu ilus tam dzienników budowy (czy jak to tam
    się te ich reklamy sponsorowane nazywają) pewnie byś jakims markowym(nie chińskim)
    10kg wbijał.;)
    Kurcze Adam na prawdę dzisiaj nie ma logicznego uzasadnienia dla ceny kilkunastu czy
    kilkudziesięciu tysięcy dla tak prostego urzadzenia jak PC. Pisałem juz byle kocioł z
    podajnikiem to duzo bardziej skomplikowana konstrukcja a kosztuję połowę tego co PC.

  • 7. Data: 2013-09-13 19:22:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:14:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kurcze Adam na prawdę dzisiaj nie ma logicznego uzasadnienia dla ceny kilkunastu
    czy kilkudziesięciu tysięcy dla tak prostego urzadzenia jak PC. Pisałem juz byle

    Alez jest - poszukaj w katalogach ile kosztuja np. same wymienniki :)
    600 pln dalem za 3 x mniejszy wymiennik do kominka, a w pompie sa potrzebne
    dwie sztuki! Same wymienniki to z 20kg materialu. Do tego sprezarka za 4k i
    juz masz 7k pln. A gdzie reszta "drobnicy" ? Do 10k dojdziesz skladajac
    samemu.

    Serio myslisz ze wszyscy producenci wyciskaja po 100-200% marzy i nie znalazl
    sie jeszcze zaden, ktory sprzeda to jeszcze taniej? ;) Przy czym ja nie pisze
    o chinczykach bo wszystko co chinskie jest gorsze. Wez chocby chinskie
    pompy CO - pewnie, ze sa i dzialaja ale jak? Pogadaj ze sprzedawcami
    w sklepach instalatorskich - wiekszosc nie sprzedaje nic chinskiego bo
    z tym sa tylko problemy gwarancyjne.

    > kocioł z podajnikiem to duzo bardziej skomplikowana konstrukcja a kosztuję
    > połowę tego co PC.

    1. W kotle nie masz sprezarki ktora kosztuje tyle co caly ten kociol
    2. W PC uzywasz kilogramy nierdzewki, ktora jest b. droga :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-09-13 19:25:11
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    tam się te ich reklamy sponsorowane nazywają) pewnie byś jakims markowym(nie

    To czemu nie uzywasz chinskiej siekiery tylko Fiskarsa ? ;-)
    Mlotek chinski.. strach pomyslec co by to moglo byc - twardosc modeliny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-09-13 19:43:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:22:43 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Alez jest - poszukaj w katalogach ile kosztuja np. same wymienniki :)
    > 600 pln dalem za 3 x mniejszy wymiennik do kominka, a w pompie sa potrzebne
    > dwie sztuki! S
    Kurcze skoro Ty dałes 600zł to myslisz że producent PC też tyle da?
    Może uzyska spory rabat u producenta a może(co bardziej prawdopodobne) z Chin sobie
    kontener wymienników sprowadzi.

    > Serio myslisz ze wszyscy producenci wyciskaja po 100-200% marzy i nie znalazl
    > sie jeszcze zaden, ktory sprzeda to jeszcze taniej? ;)
    Nie wiem Adam
    Wiem że wiertarka Einhella w Biedronce kosztowała 50zł
    Wirnik do niej w Polsce kosztuje więcej a szczotki 12zl. Wyłączniki na allegro po
    15zł są.
    Co innego po ile Ty kupiłeś wymiennik a ja szczotki do wiertarki a co innego
    producent zamawiający kontener.
> [...]
    > pompy CO - pewnie, ze sa i dzialaja ale jak? Pogadaj ze sprzedawcami
    > w sklepach instalatorskich - wiekszosc nie sprzedaje nic chinskiego bo
    Akurat o sklepach instalatorskich mi nie mów. Oni sprzedaja to na czym jest
    największy zysk. I w dupie maja dobro klienta i gwarancję bo zawsze się wymigaja. Idż
    do CCC jak już o nich wspomniałes i powiedz że chcesz buty. Sprzedadzą Tobie buty ale
    nie te najlepsze tylko te na których akurat maja program motywacyjny. Na stacjach
    paliw tez kupujesz napoje energetyczne bo sprzedawca poleca?

    > 1. W kotle nie masz sprezarki ktora kosztuje tyle co caly ten kociol
    Skąd wiesz ile producent PC płaci za spręzarkę. To że Ty znalazłeś w detalu za 3-4
    tys to nie znaczy że tyle producent płaci.
    > 2. W PC uzywasz kilogramy nierdzewki, ktora jest b. droga :)
    A kocioł z bibuły jest którą za grosze w skąldzie makulatury można kupić;)

  • 10. Data: 2013-09-13 19:51:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:25:11 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > To czemu nie uzywasz chinskiej siekiery tylko Fiskarsa ? ;-)
    Fajny przykład;)
    Siekiery Fiskarsa kosztowały poniżej 200zł sztuka.
    Siekiera to tak prosta konstrukcja że gdyby jakis inny producent chciał mi lepsze od
    Fiskarsa sprzedać za 1000zł to bym go wysmiał. Ty zapewne byś kupił bo droższe to
    lepsze
    Tu masz dobre(bo drogie, bo ciężkie) garnki;)
    http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Spowiedz-sprz
    edawcy-garnkow-To-wszystko-to-oszustwo,wid,15973481,
    wiadomosc.html?ticaid=1114d3&_ticrsn=3
    Ja takich nie kupię.
    Mam kilkakrotnie tańsze garnki z Ikea i kilka lat już służa i nic złego się nie
    dzieje.