  • 1. Data: 2013-09-13 18:15:14
    Temat: żarówki ledowe do kinkietów na zewnatrz
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    witam

    będę przed zimą zakładał kinkiety na zewnątrz domu - czy to dobry pomysł, mam zamiar
    od czasu do czasu zostawiać oswitlenie zostawiać właczone - i to będą 2 zarowki przed
    domem

    ma to sens?

    pozdrawiam

    http:// decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-09-13 18:46:59
    Temat: Re: żarówki ledowe do kinkietów na zewnatrz
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:15:14 UTC+2 użytkownik d...@d...pl
    napisał:

    > ma to sens?

    Jak to ma byc tylko oswietlenie ozdobne to ma sens.
    Jak ma cos oswietlac to fatalny pomysl.
    Jedyne co w nocy sensownie u mnie daje wystarczajaca ilosc swiatla zeby
    cos oswietlic to 2 x halogeny po 500W kazdy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-09-14 00:02:34
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > cos oswietlic to 2 x halogeny po 500W kazdy ;)
    > pozdr.

    ledwe daje rade (patrz nowy seat leon) ale to sa rozwiazania wysoko
    zaawansowane i przemyslane, chinskie 'zarowki' wkrecane w standardowy gwint nie
    sa ;)

  • 4. Data: 2013-09-14 06:24:13
    Od: p...@t...pl

    napisał:
> [...]
    zamiar od czasu do czasu zostawiać oswitlenie zostawiać właczone - i to będą 2

    Szukaj opraw świecących na elewację, z zakrytymi źródłami światła. Najlepiej
    góra-dół. Podkreślisz i bryłę domu i doświetlisz lekko otoczenie i nie będzie po
    oczach łomotać dziwnym światłem.

  • 5. Data: 2013-09-14 12:10:23
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-09-13 18:46, Adam pisze:

    > Jak to ma byc tylko oswietlenie ozdobne to ma sens.
    > Jak ma cos oswietlac to fatalny pomysl.
    > Jedyne co w nocy sensownie u mnie daje wystarczajaca ilosc swiatla zeby
    > cos oswietlic to 2 x halogeny po 500W kazdy ;)

    Mam lampę LED na zewnątrz (reflektor, który wygląda podobnie do
    halogenu). 10W - u mnie jest wystarczający. Ma czujnik zmierzchowy i
    ruchu. Wystarcza całkowicie do tego, by doświetlić ścieżkę do furtki i
    nie oślepiać jak halogeny 500W. Wszystko zależy od tego, do czego
    potrzebujemy tego oświetlenia i na jaką odległość.

    Jakiś pierwszy lepszy link do podobnego oświetlenia z Google
    http://sklep.avt.pl/p/pl/6510/lampa+zewnetrzna+led+2
    0w+z+sensorem+ruchu+i+zmierzchu.html

    Natomiast żarówki LED w kinkietach mogą dawać za mało światła. Nie wiem
    też, czy są przystosowane do niskich temperatur.

    M.

  • 6. Data: 2013-09-14 12:47:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 września 2013 12:10:23 UTC+2 użytkownik M. napisał:

> [...]
    > nie oślepiać jak halogeny 500W. Wszystko zależy od tego, do czego
    > potrzebujemy tego oświetlenia i na jaką odległość.

    Pewnie. Wiele tez zalezy gdzie ta lampa wisi - mnie moje halogeny nie oslepiaja
    bo swieca z dosc wysoka, za to jak odpale na ogrodek to ~400-500m2 oswietla
    tak ze jest dosc jasno (oczywiscie bez przesady).

    Tym niemniej wydaje mi sie ze 280 pln to kosmos cena - jak komus potrzeba
    tylko lampki do przejscia z furtki do domu to kupi halogen 100W za 25 pln.
    Pozostale 255 pln wystarczy na 4250h swiecenia (liczac 15 min dziennie
    daje to 46 lat pracy nim ten LED sie zwroci ;) Swoja droga trwalosc tych
    LEDow jest niska - u mnie dwie lampeczki 1W wewnetrzne padly szybciej
    niz zwykle halogeny (po ok 2 latach dosc rzadkiej pracy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-09-14 12:51:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 września 2013 12:10:23 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    http://sklep.avt.pl/p/pl/6510/lampa+zewnetrzna+led+2
    0w+z+sensorem+ruchu+i+zmierzchu.html

    Patrze jednak na allegro i mozna takie kupic juz za 60-70 pln, wiec
    zaczyna miec to jakis sens :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-09-14 17:03:08
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-09-14 12:51, Adam pisze:
> [...]
    0w+z+sensorem+ruchu+i+zmierzchu.html

    > Patrze jednak na allegro i mozna takie kupic juz za 60-70 pln, wiec

    Tak, jak pisałem - wrzuciłem w Google i dałem pierwszy lepszy link -
    raczej, żeby pokazać o co chodzi. Akurat ten z linku to zdaje się 50W
    LED, i to stąd ta cena.

    Poza tym czujnik ruchu i czujnik zmierzchowy tez muszą kosztować. Bez
    takie lampki są dużo tańsze.

    M.

  • 9. Data: 2014-02-15 00:20:18
    Od: b...@g...com

    napisał:
> [...]
    zamiar od czasu do czasu zostawiać oswitlenie zostawiać właczone - i to będą 2

    kinkiety zewntrzne na elewacje ja mam
    takie:http://www.strefa-led.pl/pl/p/Lampa-zewnetrzna
    -OLIMP1-SG672-2xGU10-INOX/267
    do tego dwie żarówki led 5 W i siś świecą całą noc.

  • 10. Data: 2014-02-15 00:22:24
    Temat: Re: Ja mam takie kinkiety:http://www.strefa-led.pl/pl/p/Lampa-zewnetrzna-OLIMP1-SG672-2xGU10-INOX/267 do tego żarówki led i się swiecą całą noc
    Od: b...@g...com