  • 1. Data: 2013-09-11 16:30:27
    Temat: strach na gołębie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego stada
    głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś straszak
    który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

  • 2. Data: 2013-09-11 17:03:44
    Temat: Re: strach na gołębie
    Od: "Tadeusz L" <t...@w...pll>

    *inny punkt siedzenia...* <...@...s> typed:
    > mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego stada
    > głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś straszak
    > który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

    Obniż dach ;-)

  • 3. Data: 2013-09-11 19:52:37
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <...@...s> napisał w wiadomości
    > mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego stada
    > głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś straszak
    > który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

    gdzies ostatnio czytalem ze w japonii jest jakis pomnik na który gołębie nie
    siadają a na inne tak. Wyszło ze ma domieszki arsenu.
    Moze pomaluje szczyt jakims świństwem? :-)

    b.

  • 4. Data: 2013-09-11 20:23:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-11 16:30, inny punkt siedzenia... wrote:
    > mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego stada
    > głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś straszak
    > który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

    Kruka sztucznego postaw albo 2. Jak ręką odjął :-)
    http://allegro.pl/kruk-odstraszacz-ptakow-golebi-pta
    k-duzy-real-i3520657972.html

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 5. Data: 2013-09-11 22:58:11
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego
    > stada głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś
    > straszak który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

    wiatrówka jest skuteczna

    jeffrey

  • 6. Data: 2013-09-12 00:32:12
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > mój dach jest najwyższy w okolicy i chyba dlatego sidają na niego
    > stada głoębi (wiocha na maksa, ale nie to tym)... czy istnieje jakiś
    > straszak który skutecznie odgoni te głoębie z mojego dachu?

    cieniutki drucik rozciagniety na wysokosci 2cm miedzy koncami dachu (rozumiem
    ze 2 spadowy np). I ptak nie siadzie bo mu drut bedzie wadzil, moze ten
    sztuczny kruk jest dobry, chyba lepszy bylby orzel :)

  • 7. Data: 2013-09-12 00:36:34
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 września 2013 22:58:11 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > wiatrówka jest skuteczna
    >

    > jeffrey

    ja bym na ciebie komory gazowej użył. Jeszcze skuteczniejsze rozwiązanie.

  • 8. Data: 2013-09-12 07:58:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-12 00:32, forestdumb wrote:

    > cieniutki drucik rozciagniety na wysokosci 2cm miedzy koncami dachu
    > (rozumiem ze 2 spadowy np). I ptak nie siadzie bo mu drut bedzie wadzil,
    > moze ten sztuczny kruk jest dobry, chyba lepszy bylby orzel :)

    Ciekawe, że "na zachodzie" masowo montowane są grzebienie druciane na te
    latające szczury a u nas jakoś nie. Pewnie zabronione.

  • 9. Data: 2013-09-12 11:28:33
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    quent wrote:

    > Ciekawe, że "na zachodzie" masowo montowane są grzebienie druciane
    > na
    > te latające szczury a u nas jakoś nie. Pewnie zabronione.

    widziałeś ile kosztują - pewnie dla tego

    jeffrey

  • 10. Data: 2013-09-12 11:30:07
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > ja bym na ciebie komory gazowej użył. Jeszcze skuteczniejsze
    > rozwiązanie.

    już wszyscy cie tu znają nazisto, szczury też dokarmiasz? gołąb to
    szczur ze skrzydłami i tyle

    jeffrey