  • 1. Data: 2013-09-10 21:55:36
    Temat: Poszukuję nazwy narzędzia
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Szukam narzędzia ręcznego albo elektryczne albo pneumatyczne do wiązania
    na pierścienie. Coś na wzór takera ale zszywki tworzą pierścień, można
    tym mocować np siatkę do prętów itp nie chodzi mi o wiązarkę do prętów
    zbrojeniowych nie przecisnę jej przez oczka siatki (siatka
    Leduchowskiego). Potrzebuję kupić to narzędzie ale za cholerę nie wiem
    jak się nazywa.

  • 2. Data: 2013-09-10 22:42:16
    Temat: Re: Poszukuję nazwy narzędzia
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Chodzi mi o coś dokładnie takiego jak na zdjęciu (słaba jakość). Są
    widoczne pierścienie z drutu, który tworzy pierścień trzymający siatkę
    na prętach zbrojeniowych.

  • 3. Data: 2013-09-10 22:43:03
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    nie poszedł link: http://imageshack.us/f/18/bqd8.png/

  • 4. Data: 2013-09-11 00:17:31
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Rozumiem, że marzysz o narzędziu wykorzystywanym przez tapicerów w produkcji
    materacy czy stelaży foteli, włączając w to tapicerów samochodowych.
    Według mnie:
    Po angielsku to narzędzie się nazywa ,,C-ring stapler".
    Po polsku to będzie chyba ,,zszywacz do pierścieni typu C" albo ,,oczkarka".

    Pozdrowienia!
    Tadeusz