  • 1. Data: 2013-09-15 16:20:38
    Temat: Napęd do bramy przesuwnej - wybór
    Od: Zenik <w...@o...pl>

    Może któryś z grupowiczów mnie nakieruje na wybór napędu. Brama ma w
    świetle 4m. waży ok. 300kg przy zakupie napędu ważna jest dla mnie
    również ilość pilotów (6 szt.) Zastanawiam się nad FAAC 740 lub 741 bądź
    BFT Deimos BT, a może inny sprawdzony ? Jakiego wyboru dokonać ?

  • 2. Data: 2013-09-15 20:07:38
    Temat: Re: Napęd do bramy przesuwnej - wybór
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Zenik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ilość pilotów (6 szt.) Zastanawiam się nad FAAC 740 lub 741 bądź BFT
    > Deimos BT, a może inny sprawdzony ? Jakiego wyboru dokonać ?

    Ilość pilotów jest drugorzędna gdyż zawsze można je dokopić.
    Ja mam mechanizm Chamberlein SLY i jestem zadowolony. Zaletą jest zasilacz
    na zwykłym transformatorze a nie na przetwornicy przez co burze mu mniej
    zagrażają.