  • 1. Data: 2013-09-15 21:20:49
    Temat: garnki do kuchenki indukcyjnej 230 V
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    szukam indukcji do 230V oraz garnków do takiej kuchenki - czy możecie cos polecić?
    kuchenka raczej mastecook - nie sa drogie i w miare sensowne ale garki to już całkiem
    ciemnośc

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2013-09-15 21:27:11
    Temat: Re: garnki do kuchenki indukcyjnej 230 V
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30101168/

  • 3. Data: 2013-09-16 09:57:08
    Od: m...@g...com

    On Sunday, September 15, 2013 9:20:49 PM UTC+2, decore-meble.pl wrote:
> [...]
    kuchenka raczej mastecook - nie sa drogie i w miare sensowne ale garki to już całkiem

    E tam - jak Kris napisał - najtańsze garnki z Ikei działają (taki zestaw rondel i 2
    garnki) - byle jakie, ale tego nie szkoda wyrzucić i kupić nowe. Albo te 365+

    BTW - nie polecam tej patelni z linku Krisa; miałem do czynienia z 2 egz. i w obydwu
    dość szybko zaczął złazić teflon (mimo ostrożnego stosowania tylko plastików itp.).
    Teraz mam nierdzewną WMF + żeliwną z Ikei - zwłaszcza żeliwna to masthew ;) do
    dobrego smażenia ;)

    mucher

  • 4. Data: 2013-09-17 16:21:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    decore-meble.pl wrote:
    > Witam
    >
    > szukam indukcji do 230V oraz garnków do takiej kuchenki - czy możecie
    > cos polecić? kuchenka raczej mastecook - nie sa drogie i w miare
    > sensowne ale garki to już całkiem ciemnośc

    musisz zwrócić uwagę czy garnki mają certyfikat że są dostosowane do pracy w
    kuchankch na 230V

    bo stare garki moga mieć dopuszczenie do 220V

    :)
    Seriooo...

    Kup IKEA 365 naprawdę dobre i tanie gary :)

    mam kilka innych firm (droższych) oraz dwa z IKEA i nie ma różnicy w
    eksploatacji...