  • 1. Data: 2010-04-15 07:21:12
    Temat: Na jakim poziomie wykonać obróbkę blacharską
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Rysunek poglądowy:
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/balustrada_blacha.jpg

    Pytanie:
    Jak z Waszego doświadczenia lepiej robić obrówkę blacharską na taras?
    a) tuż pod płytkami - na poziomie oznaczonym na rys linią A
    czy też
    b) na dolnej wylewce (strop) - na poziomie oznaczonym na rys linią B

    Th in A

  • 2. Data: 2010-04-15 07:41:38
    Temat: Re: Na jakim poziomie wykonać obróbkę blacharską
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Przykład dolnego prowadzenia obródki jest tez na tym zdjeciu:
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/balustrada_blacha_nis
    ko.jpg

    Nie wiem jakie są wady i zalety takiego rozwiązania
    w stosunku do blachy tuż pod płytkami...

  • 3. Data: 2010-04-16 09:54:17
    Od: "vert" <v...@i...pl>

    podłączam się do pytania,

    sam niedługo mam zamiar robić taras, Pan od wylewki skłaniał się za wersją
    opierzenia tuż pod płykami jedynie gęściej należy kołkować.

    Natomiast dla drugiej wersji trzeba robić wylewkę 2x z tego co rozumiem.

    Chętnie poczytam wypowiedzi fachowców.

    zabierzcie głos!!!
    vertt

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5032
    (20100415) __________

  • 4. Data: 2010-04-16 10:38:37
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 15 Kwi, 09:21, "Rom" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czy też
    > b) na dolnej wylewce (strop) - na poziomie oznaczonym na rys linią B

    podklad betonowy
    pozniej blacha
    papa (folia+styropian)
    wylewka
    plytki

    Pomysl o rozszezalnosci cieplnej roznych elementow a zrozumiesz
    dlaczego jest tak jak napisalem