  • 1. Data: 2015-12-13 21:09:59
    Temat: Najazd wróbli
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
    Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
    Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)

    L.

  • 2. Data: 2015-12-13 22:02:19
    Temat: Re: Najazd wróbli
    Od: l...@g...com

    W dniu niedziela, 13 grudnia 2015 21:10:00 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
    > Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
    > Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)
    >
    > L.

    Karm jeszcze szczury w piwnicach.

  • 3. Data: 2015-12-13 22:27:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-12-13 o 21:09, Lisciasty pisze:
    > Żrą mi ziarno z balkonu tak, że aż w chałupie słychać.
    > Co chwila latam i dosypuję kolejną szuflę.
    > Balkon wrocławski, jakieś 6km od centrum. Wróbli od groma ;)

    U mnie wróble zajęły pustostan po jaskółkach pod dachem. Nie karmię, bo
    jeszcze mogą sobie same znaleźć.
    Też Wrocław, jakieś 10km od centrum.

    Ewa

  • 4. Data: 2015-12-13 22:34:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2015 13:02:19 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Karm jeszcze szczury w piwnicach.

    O to to.
    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 5. Data: 2015-12-14 13:45:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <l...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Karm jeszcze szczury w piwnicach.

    Czy wróble są szkodnikami?

  • 6. Data: 2015-12-14 16:23:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Czy wróble są szkodnikami?

    Łazi toto takie marne
    Aż że dziwno drodzy moi
    Ani tego włożyć w garnek
    Ani nie da się wydoić

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2015-12-14 23:32:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 13:45:30 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > Czy wróble są szkodnikami?

    Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
    że prawie już ich nie widać itp. Myślałem, że jak się
    pochwalę dokarmianiem to zostanę pogłaskany, a tu jeb w łeb ;)

    L.

  • 8. Data: 2015-12-14 23:43:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
    > że prawie już ich nie widać itp. Myślałem, że jak się
    > pochwalę dokarmianiem to zostanę pogłaskany, a tu jeb w łeb ;)

    Wróbelek jest mała ptaszyna,
    wróbelek istota niewielka,
    on brzydką stonogę pochłania,
    Lecz nikt nie popiera wróbelka
    Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
    że wróbelek jest druh nasz szczery?!

    kochajcie wróbelka, dziewczęta,
    kochajcie do jasnej cholery!

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-12-15 02:27:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]

    :-)

    > Wróbelek jest mała ptaszyna,
> [...]

    :-))

    Fajnie tu do Was od czasu do czasu zaglądnąć! :-)

  • 10. Data: 2015-12-15 12:05:05
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-12-14 o 23:32, Lisciasty pisze:
    > Jakoś rok temu na grupie był płacz, że wróbli mało,
    > że prawie już ich nie widać itp.

    Takim działaniem doprowadzić możesz, że będzie ich jeszcze mniej. Nie
    dokarmia się ptaków, kiedy nie ma mrozu i śniegu.

    Ewa