  • 1. Data: 2015-12-18 12:47:18
    Temat: Hortensje
    Od: szwajcar <m...@w...pl>

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników hortensji, kilka zdjęć z
    mojego ogrodu.

    http://elsf.pl/picture.php?/85/category/1
    http://elsf.pl/picture.php?/36/category/1
    http://elsf.pl/picture.php?/3/category/1
    http://elsf.pl/picture.php?/71/category/1

  • 2. Data: 2015-12-18 15:17:06
    Temat: Re: Hortensje
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2015 12:47:18 +0100, szwajcar napisał(a):

    > Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników hortensji, kilka zdjęć z
> [...]

    Uwielbiam wszystkie hortensje - u Ciebie to jest tzw odmiana bukietowa.
    Szkoda, że same główki widać, bo krzaczory te są imponujace w całości. Mam
    odm. białą, rożową dopiero sobie kupiłam.
    Bukietowa pięknie mi się rozrasta i kwitnie, wręcz opanowała sporą
    przestrzeń - a ogrodowej nie mogę mieć, bo wymarza, więc mogę ją mieć tylko
    w donicach, czego zresztą kiedyś próbowałam z wielkim powodzeniem, nawet
    sama rozmnażając hortensje, co jest banalnie proste: wystarczy kilka
    niezdrewniałych pędów, słoik z wodą, ciepło - i voila, po 3 tygodniach
    sadzonki gotowe...
    A tu link:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/450498
    Niestety to było przed zadaszeniem tarasu, teraz już nie mam tam możliwości
    uprawy kwiatów jak kiedyś, bo słońce nie dociera.
    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 3. Data: 2015-12-20 09:25:57
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 18 grudnia 2015 15:16:59 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę rozpoznać,jaki związek
    ma to miasto,z hortensjami?

  • 4. Data: 2015-12-20 13:58:13
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę
    > rozpoznać,jaki związek ma to miasto,z hortensjami?

    Hejka. To nie związek, to obsesja.
    Pozdrawiam natrętnie Ja...cki

  • 5. Data: 2015-12-20 14:37:07
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    Smoleńsk dawno wyjaśniony tylko garstka oszołomów z pis dalej szuka jakiejś swojej
    prawdy

  • 6. Data: 2015-12-20 16:46:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 05:37:07 -0800 (PST), Dziadek napisał(a):

    > Smoleńsk dawno wyjaśniony

    Przez kogo, dudusiu? - przez Twój hau-hau-torytet Anodinę, która z tej
    całej wyjaśnianej prawdy spieprzyła z Rosji?

  • 7. Data: 2015-12-20 16:46:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 00:25:57 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    >>> http://elsf.pl/picture.php?/36/category/1
    >>> http://elsf.pl/picture.php?/3/category/1

    > Czy te ładne hortensje sprowadziłaś ze Smoleńska? Bo nie mogę rozpoznać,jaki
    związek ma to miasto,z hortensjami?

    Widzę, że masz obsesję smoleńską.

  • 8. Data: 2015-12-20 16:47:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 13:58:13 +0100, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Hejka. To nie związek, to obsesja.
    > Pozdrawiam natrętnie Ja...cki

    Pozbądź się swej obsesji.

  • 9. Data: 2015-12-20 17:33:12
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-20 o 16:46, Ikselka pisze:

    > Przez kogo, dudusiu? - przez Twój hau-hau-torytet Anodinę, która z tej
    > całej wyjaśnianej prawdy spieprzyła z Rosji?

    Z innego powodu.

  • 10. Data: 2015-12-21 02:00:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 17:33:12 +0100, Crimi napisał(a):

    > Z innego powodu.

    Nie.
    Powodem jest prawda - ta o Boeingach. Póki kłamała, było OK i mogła
    siedzieć bezpiecznie w Rosji :->