  • 11. Data: 2009-01-22 09:36:28
    Temat: Re: Nie jest dobrze sie kłócic,ale jak niemozna inaczej....????
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <T...@p...townsendcom
    municationinc>
    Magdalena Bassett napisal(a):

    > I to jest doskonaly pomysl.

    Oczywiście, na zimno tez tak kalkuluję, choc w chwili stwierdzenia faktu,
    w oczach "bielmo' zaszło mi na czerwono...
    ;)

    Ale, dalej kalkuluję.skoro on sie na taki krok zdecydował(który to krok
    jest trudny do ukrycia), to moze mi odpowie:
    "tak, poprzecinałem, bo odrosty tworza wizualny "bałagan" na ścianie."

    I co mam wtedy zrobić???? Potulnie sie zgodzić?
    Chyba tak, bo wszystkie inne
    reakcje ( z mojego punktu -pokrzywdzonego) będą juz niestety karalne.

    --
    Pozdr.