  • 1. Data: 2009-01-18 09:06:33
    Temat: znowu ogród do obejrzenia
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    http://www.ogrodnarozstajach.pl/ .Polecam do obejrzenia dla tych
    co jeszcze nie widzieli.

  • 2. Data: 2009-01-18 09:57:56
    Temat: Re: znowu ogród do obejrzenia
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Wanda Ch. wrote:
    > http://www.ogrodnarozstajach.pl/ .Polecam do obejrzenia dla tych
    > co jeszcze nie widzieli.

    Nie widzialem, pieeeekny !
    --
    Pozdrawiam cieplo, Dziadek

  • 3. Data: 2009-01-18 12:36:13
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:
    > http://www.ogrodnarozstajach.pl/ .Polecam do obejrzenia dla tych
    > co jeszcze nie widzieli.

    Ten kolorowy ptaszek z jakby pionowymi dodatkami do skrzydeł jest
    prawdziwy? Czarnego łabędzia nigdy nie widziałam też :(

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 4. Data: 2009-01-18 19:59:06
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

    > http://www.ogrodnarozstajach.pl/ .Polecam do obejrzenia dla tych
    > co jeszcze nie widzieli.

    Same ślicznoty,myślę,że tym razem nikt nie będzie się czepiał.
    Bardzo podoba mi się jaskinia,jak tam musi być miło latem.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 5. Data: 2009-01-18 21:16:21
    Od: "Aneta Ustrzycka" <a...@o...pl>

    .Polecam do obejrzenia dla tych
    co jeszcze nie widzieli.

    Bylam, widzialam, na "zywo" jeszcze wieksze robi wrazenie niz na zdjeciach
    Aneta

  • 6. Data: 2009-01-19 07:15:46
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl>

    Wanda Ch. wrote:

    > http://www.ogrodnarozstajach.pl/ .Polecam do obejrzenia dla tych
    > co jeszcze nie widzieli.

    Piękny.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 7. Data: 2009-01-19 15:11:14
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:4972fdb7$1@news.home.net.pl Dziadek
    <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie widzialem, pieeeekny !

    Hejka. Przed chwilą widziałem ten ogród, jego właścicieli, różne
    ptaszory oraz Maję Popielarską, do której bały się podpłynąć Kasia i Kaś.
    ;-)
    Pozdrawiam telewizyjnie Ja...cki

  • 8. Data: 2009-01-19 15:31:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 19:59:06 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Same ślicznoty,myślę,że tym razem nikt nie będzie się czepiał.
    > Bardzo podoba mi się jaskinia,jak tam musi być miło latem.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Piękny. Zwłaszcza kamienne ścieżki i most. Bardzo dobrze wykorzystane
    naturalne ukształtowanie terenu. Iglaki jeszcze młode stosunkowo, ogród
    zatem nabierze właściwego charakteru za jakieś 10 lat - wtedy dopiero
    będzie co oglądać! Na pewno się tam wybiorę, może już niedługo, no i za te
    10 lat też :-)

  • 9. Data: 2009-01-19 19:28:40
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    mirzan pisze:

    > Same ślicznoty,myślę,że tym razem nikt nie będzie się czepiał.

    Zaraz czepiał:
    http://www.bgawryszewska.webpark.pl/interest.htm
    ;-)
    pozdr. Jerzy

  • 10. Data: 2009-01-19 21:36:39
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 19 Sty, 16:11, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    >     Hejka. Przed chwilą widziałem ten ogród, jego właścicieli, różne
    > ptaszory oraz Maję Popielarską, do której bały się podpłynąć Kasia i Kaś.

    Ja też właśnie u Mai zobaczyłam go po raz pierwszy ,moze też się
    wybiorę?