  • 1. Data: 2009-01-07 17:45:32
    Temat: Chwasty są pożyteczne :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.swiatogrodow.pl/artykuly.php?artykul=8
    :-)

  • 2. Data: 2009-01-07 19:29:02
    Temat: Re: Chwasty są pożyteczne :-)
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:viko0bmh2vzp.1l5ji4s0hl8hf$.dlg@40tude.net Ikselka
    <i...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.swiatogrodow.pl/artykuly.php?artykul=8

    Hejka. Pożyteczne to są zioła i też tylko wtedy, gdy występują w małej
    ilości w runi. :-)
    Pozdrawiam herbologicznie Ja...cki

  • 3. Data: 2009-02-01 22:34:04
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    johnny pisze:
    > Niedawno przycinałem drzewa i zauważyłem na jabłoni marki Golden
    Delicious sieweczki... jemioły! Takie dziepro jednokolankowe, ale już
    przeurocze. Zawsze podobały misie ogrody z kulami jemioły zawieszonymi u
    powały. Tak uroczo zaniedbane...
    > No, ale mam teraz zagwozdkę, bo estetyka estetyką, ale to przecież
    pasożyt!

    Witam!
    Pasożyt, który zabezpieczy twoją jabłonkę przed przemarznięciem podczas
    dużych mrozów.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 4. Data: 2009-02-01 23:43:59
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > przeurocze. Zawsze podobały misie ogrody z kulami jemioły zawieszonymi u
    > powały. Tak uroczo zaniedbane...

    > Pasożyt, który zabezpieczy twoją jabłonkę przed przemarznięciem podczas
    > dużych mrozów.

    Pasożyt?

  • 5. Data: 2009-02-01 23:47:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 23:34:04 +0100, Jan P. Ciecinski napisał(a):

    > Delicious sieweczki... jemioły! Takie dziepro jednokolankowe, ale już
    > przeurocze. Zawsze podobały misie ogrody z kulami jemioły zawieszonymi u
> [...]

    Oczywiście.

    > który zabezpieczy twoją jabłonkę przed przemarznięciem podczas
    > dużych mrozów.

    A to ciekawe :-)

  • 6. Data: 2009-02-01 23:50:38
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Oczywiście.

    Oczywiście Ikselka to napisała.

  • 7. Data: 2009-02-01 23:56:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    >>> Witam!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jemio%C5%82a

  • 8. Data: 2009-02-02 08:30:28
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 1 Lut, 23:34, "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Pozdrawiam, Janhttp://www.ciecinski.eco.pl
    > "Kiedy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezradna" :-)

    I zabije drzewo.- jak grzyb.

  • 9. Data: 2009-02-02 08:32:05
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 2 Lut, 00:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Oczywiście.

    > A to ciekawe :-)

    Jak tasiemiec u zwierząt i człowieka.

  • 10. Data: 2009-02-02 08:38:14
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 7 Sty, 20:29, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
    e.net Ikselka

    >     Hejka. Pożyteczne to są zioła i też tylko wtedy, gdy występują w małej

    Już nie mówiąc o roślinach żywicielach owadów i grzybów oraz innych
    patogenów, których bliskość upraw może skutecznie zlikwidować dochód z
    nich.