  • 1. Data: 2009-01-06 19:44:05
    Temat: Re: Pomocy KRET!
    Od: rob@L <r...@a...gazeta.pl>

    Czesc wszystkim!
    (po dluuuugim 'niewidzeniu' na forum)

    Ten niesmiertelny kret (temat, nie kret sam w sobie ;)).....

    A nie lepiej cieszyc sie urokiem przyrody? Inaczej po co ten ogrod -
    juz lepiej do betonowej dzungli sie wyniesc - tam nie ma problemu
    kretow ;) :D

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 2. Data: 2009-01-06 19:52:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 20:44:05 +0100, rob@L<r...@a...gazeta.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > A nie lepiej cieszyc sie urokiem przyrody? Inaczej po co ten ogrod -
    > juz lepiej do betonowej dzungli sie wyniesc - tam nie ma problemu

    Ja tam krety toleruję - przed mrozami zrobiły mi koło domu krajobraz the
    day after, nie ma lekko... Wiosną tylko porozgrabiam kretowiska, trawka
    sobie dalej będzie rosnąc, co tam. A przedtem trochę ziemi czyściutkiej,
    zdatnej do kompozycji podłoża dla przesadzanych wiosną kwiatów, zgarnę do
    wiaderek - krecie łapki dobrze ją rozdrobniły, bez korzonków i śmieci,
    ekstra :-)