  • 1. Data: 2009-09-23 14:14:49
    Temat: Nie ma grzybów.
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    Tylko dwa kozaczki i 7kg opieniek, do mrożenia i kiszenia.

  • 2. Data: 2009-09-23 18:36:43
    Temat: Re: Nie ma grzybów.
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    > Tylko dwa kozaczki i 7kg opieniek, do mrożenia i kiszenia.
    Po obraniu 6kg - właśnie się blanszują.

  • 3. Data: 2009-09-23 18:51:35
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Tylko dwa kozaczki i 7kg opieniek, do mrożenia i kiszenia.

    Kiszone grzyby? Fuj.

    Pod Kielcami wszystkie grzyby - prawdziwki, maślaki, podgrzybki, kozaki
    białe i czerwone, rydze, ale co z tego skoro 80% zżarte przez robale. Nawet
    jak nóżki zdrowe to kapelusze nie. Najbardziej odporne są czerwone kozaki.
    Fatalny rok.
    MS

  • 4. Data: 2009-09-23 18:55:21
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > co z tego skoro 80% zżarte przez robale. Nawet jak nóżki zdrowe to kapelusze nie

    "Grzyb składa się z trzonka, kapelusza i robaków" ***

    *** opis z zeszytu do biologii ;)

  • 5. Data: 2009-09-23 19:38:25
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

> [...]
    Nawet
    > jak nóżki zdrowe to kapelusze nie. Najbardziej odporne są czerwone kozaki.

    Kiszone fantastyczne, najlepsze rydze, ale inne też.

  • 6. Data: 2009-09-24 01:34:06
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Maciej S. wrote:

> [...]
    > białe i czerwone, rydze, ale co z tego skoro 80% zżarte przez robale.
    > Nawet jak nóżki zdrowe to kapelusze nie. Najbardziej odporne są czerwone

    A kurki?

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 7. Data: 2009-09-24 06:23:28
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    Michal Misiurewicz wrote:
    > A kurki?
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    No tak, tylko że "kurki byli ale się skończyli" :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4106
    (20090526) __________

  • 8. Data: 2009-09-24 09:55:03
    Temat: Dzisiaj
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    > Tylko dwa kozaczki i 7kg opieniek, do mrożenia i kiszenia.

    Tylko 1,65kg opieńków - koniec z grzybami - o ile nie poleje dobrze...
    Las suchy jak pieprz. Opienki były jedynie z zannych nam mmiejscach, gdzie
    jeszcze w miaę wilgotno było. Dobrze, że trochę suszonych (bez robali) mam z
    lat zeszłych, nie wszystkie Maruda wywiozła synowi i wnukowi na zachód...
    :-)))))))

  • 9. Data: 2009-09-25 23:48:00
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    A to? http://content.leenks.com/pics/2009/random151/random