  • 1. Data: 2009-09-23 18:25:34
    Temat: Wysyp podgrzybków...
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    ...i pytanie: czy rozkładanie starych kapeluszy pod drzewami w ogrodzie
    przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
    grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-09-23 18:33:52
    Temat: Re: Wysyp podgrzybków...
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> [...]
    > przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
    > grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?

    Zarodniki lepsze. Tylko czy masz w ogródku symbionty do mikoryzy?

  • 3. Data: 2009-09-24 06:12:16
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Wed, 23 Sep 2009, Bbjk wrote:

> [...]
    > przyniesie za rok efekty w postaci grzybów? Czy lepiej przenieść trochę
    > grzybni? Czy w ogóle sobie darować i zbierać za płotem?

    Myślę, że nie musi.
    Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
    liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za jakiś
    czas powinien być efekt.

    D.P.

  • 4. Data: 2009-09-24 06:14:42
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    d...@d...abc.com.pl pisze:

    > Myślę, że nie musi.
    > Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
    > liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za
    > jakiś czas powinien być efekt.

    Ok, dzięki serdeczne, tak zrobię :)
    --
    B.

  • 5. Data: 2009-09-24 12:38:19
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    d...@d...abc.com.pl pisze:

> [...]
    > Jeśli chcesz mieć grzyby to rozłóz 15 cm rocznego kompostu i na to 15 cm
    > liści lub zmielonych igieł sosnowych. Na to wszystko kapelusze i za

    Witam
    jeśli o grzybach to mam pytanie czy ma ktoś doświadczenia z
    grzybnią w płynie którą można dostać na allegro ???
    ktoś stosował jakie efekty ????

    pozdrawiam

    Mayky

  • 6. Data: 2009-09-24 12:43:37
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    MAYKY pisze:

    > jeśli o grzybach to mam pytanie czy ma ktoś doświadczenia z
    > grzybnią w płynie którą można dostać na allegro ???
    > ktoś stosował jakie efekty ????

    Ja naiwna stosowałam, rok temu z okładem.
    Efektów 0. (Ale pisali, że po 2 latach mają być...)
    Nie wiem po co, bo w lesie za płotem grzyby same rosną.
    --
    B.

  • 7. Data: 2009-09-24 12:56:23
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 24 Sep 2009, Bbjk wrote:

> [...]
    > Efektów 0. (Ale pisali, że po 2 latach mają być...)
    > Nie wiem po co, bo w lesie za płotem grzyby same rosną.

    Wysypałem glebę piętnastocentymetrową warstwą zrębek z gałęzi. Grzyby
    pojawiły się po około pół roku. Nie próbowałem ich jeść.

    D.P.

  • 8. Data: 2009-09-24 19:03:05
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    gdzie?
    SJS

  • 9. Data: 2009-09-24 23:03:11
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Bbjk wrote:
    > ...i pytanie: czy rozkładanie starych kapeluszy pod drzewami w
    > ogrodzie przyniesie za rok efekty w postaci grzybów?

    pod gruszką lub sliwą to raczej nie...

    moon

  • 10. Data: 2009-09-25 05:48:36
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Moon pisze:

    > pod gruszką lub sliwą to raczej nie...

    W Wielkopolsce. W "ogrodzie" mamy też sosny, dęby, świerki, brzozy itp.
    --
    B.