  • 1. Data: 2009-09-26 17:13:05
    Temat: Jak się nazywa ten grzyb
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Na działce pomiędzy świerkiem a śliwką "wysypały" mi się takie grzybki. Czy
    ktoś mogłby mi pomóc w identyfikacji?

  • 2. Data: 2009-09-26 17:17:32
    Temat: Re: Jak się nazywa ten grzyb (fotka)
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > Na działce pomiędzy świerkiem a śliwką "wysypały" mi się takie grzybki. Czy
    > ktoś mogłby mi pomóc w identyfikacji?
    Co ja mam, co ja mam? Aha, sklerozę! Oto fotka:
    http://img297.imageshack.us/i/p9250257.jpg/

  • 3. Data: 2009-09-26 17:29:59
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 19:17:32 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Co ja mam, co ja mam? Aha, sklerozę! Oto fotka:
    > http://img297.imageshack.us/i/p9250257.jpg/

    Już na pierwszy rzut oka - jakieś paskudy.
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-09-26 18:22:24
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Krzysiek pisze:
    > Co ja mam, co ja mam? Aha, sklerozę! Oto fotka:
    > http://img297.imageshack.us/i/p9250257.jpg/

    Nie znam nazwy, ale tu dostaniesz odpowiedź:
    http://www.nagrzyby.pl/index.php?artname=stories&art
    mid=content&id=4156
    --
    Basia

  • 5. Data: 2009-09-26 19:30:36
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Krzysiek wrote:
    > Co ja mam, co ja mam? Aha, sklerozę! Oto fotka:
    > http://img297.imageshack.us/i/p9250257.jpg/

    Nie wyglądają na żaden ze znanych mi jadalnych gatunków. Ja na takie
    mówię "psie grzyby" i spokojnie idę dalej.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 6. Data: 2009-09-28 16:56:41
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Czy

    > Nie znam nazwy, ale tu dostaniesz odpowiedź:
> [...]
    Dziękuję Ci Basiu!
    Pozdrawiam
    Krzysiek.